11. ledna 2015

Detaily kostela Nejsvětější Trojice v Rychnově n.Kněžnou 29.8.2014

Jak napovídá nadpis, tentokrát vám chci ukázat hlavně drobnosti a detaily tohoto kostela, které jsem nedal do minulého článku


O historii tohoto kostela jsem psal v minulém článku a tak představím jen pořízené snímky

A začneme v interiéru

































I v exteriérech je k vidění plno zajímavých detailů



















A to je pro dnešek vše.
Ovšem zdaleka to nejsou všechny fotografie, které jsem z tohoto kostela pořídil. Ty najdete ZDE .


7 komentářů:

  1. Hotové žně pro fotografa, Patriku. Tolik nádherných detailů!

    OdpovědětVymazat
  2. Detaily jou krásně vypracované. Zaujala mne ta kropenka na svěcenou vodu a hlavně ten její poklop. Nevypadá to zrovna jako něco co je lehké jak pírko. To se asi docela farář nadře když ho tam vrací .....

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je lahůdka. Co ještě dodat.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Děkuji,taky se mi tam moc líbilo   

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Pochybuji,že se s tím někdo namáhá.Podle mě je to takto vystavené pořád,jako krásné umělecké dílo.Ale možná se pletu a farář se s tím každý den tahá   

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: To je sice možné, ale ty sis s nimi taky pěkně vyhrál. Dívala jsem se i do galerie. To je záběrů!!!

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji