4. ledna 2015

Z Velké Deštné na Pěticestí 28.8.2014

Tentokrát vám představím snímky, které jsem pořídil během druhé části mé horské tůry


A tentokrát nechám promlouvat pouze pořízené fotografie....

Z Velké Deštné na Pěticestí 28.8.2014













































A tady dnešní vzpomínání na tuto cestu ukončím, ale příště budu pokračovat.
Všechny snímky, které jsem pořídil na cestě z Velké Deštné až po Pěticestí najdete ZDE

17 komentářů:

  1. Nádhera. a já plánuju dovolenou do Brna. asi to budu muset přenastavit. Poznávání měst bylo loni, zase by to chtělo přírodu. Tobě vyšlo předpisové počasí. Ty polámané suché stromy k těmto horám už prostě patří a "samorosty" stvoří dekorace zeleni. I sem tam močál.

    OdpovědětVymazat
  2. Typická horská procházka.....Mne doteď mrzí že nám předloni nevyšel ten Praděd. Ale už bychom časově nestihli poslední autobus s Ovčárny do Karlovy studánky a vracet se pěšky s malým špuntem by bylo dost náročné. Ale asi budu muset přemluvit dceru až bude mít volno abychom si zas zajely na Šerlich a trochu to tam prošlapaly víc.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyto lesní stezky a pěšinky by mě bavily o hodně víc než asfaltky a zpevněné chodníčky. Tady je člověk opravdu uprostřed přírody i když možná i uprostřed hadů a možná i klíšťat.    Tento výšlap se mi moc líbí a jsem zvědavá, kam budeme pokračovat dál.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Dovolenou ve městě bych si neužil a je jedno jak by bylo krásné.Já potřebuji na relax přírodu   

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Na Pradědu jsem byl naposledy v r.2003,ale mám odtamtud jen krásné vzpomínky.Napřesrok bych se tam chtěl podívat znovu,ale kdo ví co bude.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Taky mám radši lesní cestičky,z asfaltu mě po delší cestě bolí nohy   

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: On tam jezdí buď cyklobus nebo něco podobného, tuším že na Kraličák tam dcera se synem vloni jeli.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Cyklobusů tam jezdí hodně a navíc tam staví i normální linky.Jednou takovou jsem při tomto výletu taky jel,ale dost mě zaskočila cena.Musela tam být nějaká hodně vysokohorská přirážka,protože za ujetých pět kilometrů po mě chtěl řidič přes šedesát korun   

    OdpovědětVymazat
  9. Parádaní procházka, krásná krajina a moc pěkné fotky..:). Na motýla se teď v zimě tak krásně kouká...:).

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný výšlap, Patriku. Měl jsi skvělé počasí a využil jsi ho maximálně.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Letní fotky v zimě působí pokaždé divně,ale dřív jsem to na blog nestihnul dát

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Na lešení kolem památek jsem expert ! Téměř vždy nějaké objevím     

    OdpovědětVymazat
  13. NA Pěticestí  jsem si jednou "zachraňovala život" grogy a pak jsem málem uhořela v jednom bunkru, kde jsem si hřála ruce za zády a propálila jsem si bundu To jsme koncem září putovali po Orlických na kole a byla hrozná zima a déšt, po celé tři dny. Čtvrtý den jsme se vraceli za krásného počasí. Vzpomínky jsou přesto krásné.

    OdpovědětVymazat
  14. Tady je vidět, že jsou tam taky poničené porosty, ale zdaleka ne v takovém rozsahu jako na Šumavě.

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Na podobné situace se časem vždycky rádo vzpomíná

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Tyto poničené stromy jsou jedinné,které jsem v Orlických horách viděl.Ostatní stromy se mi zdály zdravé

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji