7. ledna 2015

Ze Zákoutí ke kostelu sv.Matouše 28.8.2014

Dnes vám chci ukázat snímky z další cesty, kterou jsem toho dne absolvoval


Z Neratova mě odvezla žena autem zpět do Zákoutí. A vyšlo to tak dobře, že jsem stihl ještě poslední lanovku na Studený vrch. No, a odtamtud jsem se vydal pěšky ke kostelu sv. Matouše nad Jedlovou. Stejnou cestu jsem sice absolvoval již v roce 2013, ale jak se říká - dvakrát do stejné řeky nevstoupíš !

Lanovka je pohodlná, a hlavně s dvaceti kilometry v nohách je cesta k vrcholu parádní


Z lanovky je pěkný výhled, ale špatně se fotí


A tady už jsem na pevné zemi. Výhled byl parádní


Cíl této cesty

Pohled na Deštné v Orlických horách



A pohled směrem ke kostelu sv. Matouše


Na cestě





Boží muka nad sv. Matoušem se mi líbila už minule





A tady už jsem u cíle této cesty


Co jsem tam nafotil vám představím příště...

16 komentářů:

  1. Občasné vyvezení lanovkou se hodí, také zbožňuju ty výhledy z ptačí perspektivy, jen se při tom trochu tají dech, aby se lano neutrhlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo, takové krásy kolem a já tam nikoho nedokopu ..... království za kamaráda/ku kterej by sdílel stejnou fanatičnost jako já s výletama takže by jsme jezdili spolu.....

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný kraj a z ptačí perspektivy je dojem ještě znásoben. Díky za připomenutí.Znám to tam z dětství, jezdili jsme tam lyžovat.

    OdpovědětVymazat
  4. Takže ses díky lanovce nemusel škrábat do kopce. Ale oni dokážou bolet nohy z chůze z kopce dolů. Vzpomínám na naše dovolené ve Špindlu, kde jsme měli chatu ve svahu a z toho stálého chození nahoru a dolů, mě děsně bolely holeně.   

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Krásný výlet. Já bych to všechno neušla. musela bych to nějak přerozdělit do více výletů a nebo nejít s mlaďochem, který pořád někam spěchá.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak mi něco říká, že příště přijde soutěžní kostel, Patriku.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Kdysi jsem dělal na laně jako horolezec,takže na lanovce se cítím opravdu bezpečně   

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Tak s tím Ti bohužel nepomůžu,mám to k Tobě daleko   

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: A tak to zas já neznám.V zimě na hory nejezdím   

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Popravdě kdybych to měl šlapat,tak bych to po té předchozí tůře asi nedělal   

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Mohl jsem  to ujít jen díky tomu,že jsem šel sám a mohl si volit tempo podle nálady.S rodinou bych nedal ani půlku   

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: Z lanovky se fotí docela špatně.Člověk je pořád v pohybu a neví jestli má fotit nebo koukat.Oboje naráz se moc dobře nedá dělat   

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Dělej to jako Japonci, Patriku, ti nekoukají a fotí do zblbnutí a doma se pak dívají, co vlastně vyfotili.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Občas si tak taky připadám

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji