23. září 2018

Podvečer 21.9.2018 poblíž Kobeřic u Brna

Hlavním důvodem mého pátečního podvečerního výletu bylo hlavně nafocení motýlů, které jsem představoval v minulém příspěvku, ale musel bych být slepý, kdybych si nevšímal okolní krajiny, která v zapadajícím slunci dostávala zajímavý nádech. Nebyl jsem sice na místě, které by bylo příliš vhodné na focení krajiny, ale pár záběrů jsem i tak pořídil. Třeba se něco z toho bude líbit i vám....

21.9.2018 v podvečer u Kobeřic u Brna


Toto zákoutí se mě líbilo asi nejvíc. 
A to v celkovém pohledu...


I v detailnějších pohledech ....



Okolní stromy zapadající slunce krásně zbarvovalo





Západ byl rychlý, ale jak jsem stoupal do kopce, tak jsem si ho mohl prodloužit


Nebylo to úplně ideální stmívání na "siluetky", ale nedalo mě to



Obloha se krásně vybarvila




Ale nakonec převzal vládu měsíc


A to už byl nejvyšší čas, abych se vydal k domovu. Před sebou jsem měl ještě nějakých sedm kilometrů večerní procházky .....

P.S: všechny fotografie ve větším rozlišení můžete najít uložené v galerii na Zoneramě, která se nachází ZDE

4 komentáře:

  1. Zlatá hodinka je prostě zlatá hodinka! To světlo je vždycky parádní.... západ taky pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už dlouho jsem takhle nikde nebyl a zase mě to nadchlo. Asi jsem romantik

      Vymazat
  2. V tom podvečerním slunci je krajina nádherně zbarvená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouho jsem nikde nebyl na focení krajiny a tak jsem si to pořádně užil, i když nafotit to, co jsem viděl se mi nakonec nepodařilo. Chybí trénink

      Vymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji