17. září 2018

Rozhledna Hnědý vrch - okr.Trutnov

Rozhledna Hnědý vrch se nachází u horní stanice sedačkové lanové dráhy z Pece pod Sněžkou na Hnědý vrch v nadmořské výšce 1207 metrů nad mořem. Byla slavnostně otevřena 1.7.2009, ale stavba probíhala už od září 2008.
Celková výška rozhledny je 31 metrů, přičemž vyhlídková plošina, na kterou vede 138 schodů, se nachází v 27 metrech.
Rozhledna nabízí pohledy na hlavní krkonošský hřeben se Sněžkou, ale i na Studniční, Luční a Růžovou horu. Vidět je i část Pece pod Sněžkou, Pěnkavčí vrch, Javor nebo Světlá a Černá hora. Za příznivého počasí jsou z rozhledny vidět i Orlické hory a Jeseníky.

Během mé návštěvy nebyly podmínky úplně ideální, ale i tak jsem toho viděl hodně. Něco z toho jsem zkusil i nafotit a tohle je výsledek mého snažení :

Rozhledna Hnědý vrch - okr.Trutnov 13.7.2018




















Za sebe můžu říct, že toto místo rozhodně stojí za návštěvu. Výhled je parádní.
Vstup na rozhlednu je zdarma, ale pouze během provozní doby lanovky, která přístup rozhodně ulehčí, ale není podmínkou. Vedou sem i turistické značené cesty

P.S: všechny moje fotografie z rozhledny Hnědý vrch najdete uložené v galerii na Zoneramě, která se nachází ZDE


4 komentáře:

  1. Pěkný výhled i fotky, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výhled opravdu stojí za to a velkou výhodou je,že tady není moc lidí. Každý chce na Sněžku,ale tam ty davy dost kazí pocit z vyhlídky.Tady to bylo v klidu a moc jsem si to užil

      Vymazat
  2. Jó, rozhledny a rozhled.... to já můžu. Jsou parádní, opravdu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rád,že se ti to líbí.
      Já si nenechám ujít žádnou příležitost k pohledům do kraje. Letos jsem si jich užil až,až. Však uvidíš až zpracuji všechny fotky !

      Vymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji