13. září 2018

SILUETY V KRAJINĚ

Jednou z výhod, které nabízí přemísťování fotografií do nových galerií je to, že se dají přidat do jedné složky tématicky podobné záběry z různých míst i období. A přesně tohle jsem udělal u fotek, kterým říkám Siluety.
Jedná se o snímky zcela běžných věcí, ale za neobvyklých podmínek. Rád toto fotím, ale málokdy se všechno sejde tak, jak bych si představoval. Když jsem procházel svůj fotoarchív, tak jsem našel za období od ledna 2014 do března 2018 celkem 28 fotografií, o kterých si myslím, že za archivaci stojí. Pár z nich vám chci tady teď ukázat, ale všechny najdete jedině v galerii Siluety na Zoneramě, kam postupně přesouvám všechny svoje snímky. Odkaz na galerii najdete na konci tohoto příspěvku

Za soumraku u Křižanovic 12.1.2014



Za soumraku u Křenovic 11.2.2016

Za soumraku u Křenovic 13.3.2018

Za soumraku u Slavkova 15.8.2014

Za soumraku u Vážan nad Litavou 1.11.2016




Za soumraku u Vážan nad Litavou 22.7.2014

Za soumraku u Vážan nad Litavou 23.12.2014


Za soumraku v NPP Dunajovické kopce 30.12.2014


Za soumraku ve Slavkově u Brna 6.4.2015

Za soumraku ve Slavkově u Brna 27.2.2017

Za svítání nad Slavkovem u Brna 1.10.2016



A to si myslím jako ukázka stačí. 
Ke každé z těchto fotografii mám nějakou vzpomínku a tak je možné, že můj úsudek o vhodnosti archivace je zkreslený.  Ale i tak doufám, že by se tyto záběry mohly někomu líbit.


P.S:  Pokud vás zajímá, jaké další záběry s touto tématikou jsem uložil do galerie, tak stačí kliknout ZDE




4 komentáře:

  1. Áááá, ta poslední je něco! Venku je neskonale podzimně hnusno, prší a ty tu ukazuješ sluníčko a horko. To je plus. Ovšem mínus je to, že na to kouká člověk zahrabanej v údolí kterej než se vyhrabe na nějakej kopec, tak je po západový parádě.... navíc mi tu všude do fotek lezou dráty a baráky, volná příroda nikolvěk....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psal v úvodu, nějaké výhody to probírání a třídění starých fotek má. Nejen, že můžu všechno jinak seřadit,ale taky to můžu zveřejnit podle nálady :)
      Jsem zvědavý, jak dlouho mě to nadšení vydrží, protože fotek mám v archivu strašnou spoustu a probírat se tím dá pěknou fušku. Ale chtěl bych to dokončit. Už jenom proto, abych si udělal přehled v tom, co už mám nafoceno
      K focení západovek mám taky málo příležitostí, taky bydlím v údolí a navíc uprostřed dědiny

      Vymazat
  2. Nádhera. Nevím, ktou fotku bych vybrala jako nejhezčí. A album na toto téma je skvělé. Nedávno u nás byl úplně krvavý západ, ale z okna už jsem toho nafotila dost. moc se mi to líbí v přírodě. Dny se krátí a tak budou západy i východy v přijatelnou denní dobu pro fotografování. Moc se těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už dlouho jsem nebyl fotit západ či východ slunce. Nějak to poslední dobou nestíhám, ale mám v plánu s tím něco udělat,protože jak píšeš, teď je na to ta nejlepší doba :)
      Jsem rád, že se ti mé snímky líbí

      Vymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji