19. ledna 2020

Telč večer 30.7.2018

Venku právě panuje trochu jiné počasí, ale já bych přesto rád zavzpomínal na jedno večerně-letní foceníčko....


Kalendář ukazoval 30.7.2018 a já byl tenkrát na dovolené "nedaleko" nádherného města Telč. Denní prohlídku už jsem měl za sebou, ale mě napadlo zajet se tam podívat ještě jednou, a to v noci. Oželel jsem tedy večerní posezení s přáteli, vzal foťák a stativ, nasedl do auta a vyrazil na ne úplně promyšlenou výpravu...


Do města jsem dorazil až po západu slunce, ale ještě pořád bylo poměrně dost světla, a tak jsem se pokusil o nějaké to zrcadlení....

Telč večer 30.7.2018







Postupem času přeci jen začala obloha tmavnout, a tak se mi naskytovaly čím dál zajímavější pohledy...






Po nějaké době jsem se vydal podívat taky do města, kde ale byla pořád stále spousta lidí a tak jsem raději zkoušel vyhledávat nějaká opuštěnější zákoutí ....














A tady bohužel moje večerní foto-putování po Telči skončilo. Na oblohu totiž rychle nastoupil měsíc a focení už nebylo ono...




Proto jsem sbalil svoje fidlátka a vydal se zpět na chatu, kde jsem ještě stihl i poklábosit s přáteli. Byla to totiž nádherná letní noc a málokomu se chtělo jít spát....


Všechny moje fotografie z tohoto večera najdete uložené v galerii, která se nachází ZDE .



5 komentářů:

  1. Zrcadlení se fotí dobře buď po ránu, nebo navečer, to už je většinou klidno a bezvětří. No podařilo se ti to na jedničku z hvězdičkou. Tady bylo nasněženo a já litovala, že mě veze syn domů o půl třetí ráno (hlídala jsem vnučku) protože jinak bych mu řekla ať mne hodí pro foťák a zpátky do města abych nafotila tu parádu nasvětlenou pouličními světly. Ale byla jsem rozespalá a chuť zalézt do pohodlné postele byla větší než fotoambice....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noční zrcadlení jsem zkoušel poprvé a tak jsem rád, že se ti to líbí !

      Vymazat
    2. Já taky ráda fotím zrcadlení, nicméně nemám moc štěstí na klidnou hladinu, jen velmi zřídka...

      Vymazat
  2. Super fotky. Stejně tak jsem Telč fotila před lety. Dnes jsem se prošla s tebou a zavzpomínala si. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zajímavé, jak město vypadá v noci úplně jinak. Místa, o kterých jsem si ve dne myslel, že budou super, byla o ničem a ve dne všední zákoutí byla kouzelná. Rád na tuto procházku vzpomínám, a jsem rád, že i tobě to něco připomnělo !

      Vymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji