22. března 2020

14.3.2020 poblíž Kobeřic u Brna

Dnes vám chci ukázat pár snímků, které jsem pořídil během své cesty ze Ždánického lesa domů. Původně jsem tyto záběry ani nechtěl zveřejňovat, ale teď si říkám, že pár poklidných záběrů by mohlo v této napjaté době přijít vhod....


Snímky jsem nafotil jen tak samovolně při cestě domů z výpravy za motýly, o které jsem psal minule. Pořídil jsem je poblíž sousední obce Kobeřice u Brna odkud je to k nám už jen nějakých pět,šest kilometrů. Foukal tehdy silný studený vítr a moc se mi fotit ani nechtělo, ale pár věcí mě přeci jen zaujalo a tak jsem se to pokusil zachytit. Tohle z toho vzniklo...

14.3.2020 poblíž Kobeřic u Brna 









A to je asi tak všechno. Vím, že to není nic světoborného, ale za současné situace si říkám, že je potřeba se radovat i z cela obyčejných věcí. A tyto snímky mi je budou pořád připomínat.

Doufám, že se něco z toho líbilo i vám,  a že se brzy zase ve zdraví potkáme byť jen v tom virtuálním světě.


P.S: mám velikou radost, že si ke mě na blog našlo cestu spoustu nových pravidelných návštěvníků, kteří mi tu zanechávají i milé komentáře. Omlouvám se, že na ně neodpovídám hned, ale v poslední době to mám náročnější než obvykle (a to jsem si ještě nedávno myslel, že už to ani nejde) a na blogovou scénu mi tak zbývá velice málo času. Každopádně věřte, že mě ty komentáře velice těší a povzbuzují k další činnosti! 
K tomu se váže ještě jedna věc za kterou se omlouvám a to je moje tykání. Mám to zažité z dob dřívějších, kdy jsme si na blozích tykali všichni a rád bych u toho i zůstal, protože pravidelné návštěvníky považuji tak trochu za přátele.  Pokud tím ale někoho pohoršuji, tak mi to prosím odpusťte a v následujícím komentáři mi vykejte. Já to budu do budoucna respektovat a v odpovědích si na to dám pozor 


18 komentářů:

  1. Srdečně zdravím. To jsou nádherné fotografie krajiny. Potěšily mé oko i srdíčko. Jsem tak trochu blázen do přírody a jejích krás a tak jsem ráda, že mohu na Tvůj blog chodit a kochat se nádhernými fotografiemi zase odjinud než od nás, ze severu. Moc se mi líbí všechny fotografie, jsou fakt SUPER. Přeji Ti hlavně zdraví a přeji si, ať nám nezakážou chodit alespoň na ty procházky do přírody a ten virus nechť se rychle zničí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc rád,že se ti moje snímečky líbí!
      Nadšení pro přírodu cítím z každého tvého článku, a protože i já jsem tak trochu blázen do přírody, moc rád se chodím k tobě dívat. V poslední době to však nezvládám, protože mě poněkud semlela nastalá situace,ale určitě to po uklidnění doženu.

      Vymazat
  2. Patriku, nádherná procházka i fotografie. Jsem ráda za možnost nakouknout jinam, než do "našeho" lesa.
    Už se těším, až budu moci zase cestovat a občas objevovat, takhle z domova je to obtížné.
    Hezky je u vás. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těším,až se vše vrátí do normálu a budeme moci volně a v klidu cestovat po krásách naší vlasti. Do té doby ale musíme vystačit s tím,co máme poblíž a hlavně zůstat zdraví! To je teď nejdůležitější. Přírodní krásy nám neutečou,ty tu budou pořád

      Vymazat
  3. Krásná krajina, až mě to dojímá. Jaká škoda, že nemůžeme tak volně do přírody někam dál, než za humna. Těšila jsem se na zájezd 1. května.....ale cestovka se snaží zajistit ubytování v jiném termínu. Jak se to těšení na cestování zvrtlo. Ale snad bude líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měl spoustu plánů na jaro a léto,ale teď jsou potřeba řešit důležitější věci než cestování. Snad to co nejdřív zvládneme a pak si to vynahradíme!

      Vymazat
  4. Máte úžasné fotky, prostě to umíte. Mám moc ráda les, louky a polnosti. Stačilo by mi jen tak sednout na lavičku, koukat.. a na několik hodin bych se dostala do zcela jiného světa, kde čas pro mne jinak běží. Máme krásnou zemi. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc rád, že se vám moje snímky líbí!
      Mám moc rád naši zemi a pořád říkám,že u nás je krásně všude, jen se to chce pořádně koukat!

      Vymazat
  5. Krásné fotky, dýchá z nich klid .I já jsem potěšila oko i srdíčko. Díky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě velice těší,že se moje snímky líbí. Děkuji

      Vymazat
  6. Klid je teď asi to nejdůležitější. A z té krajiny opravdu dýchá. Už mi moc chybí ta možnost sebrat se a jet se courat do parku na Dobříši, sledovat probouzející se Brdy. Tak aspoň sleduju jak se probouzí zahrada. A kolik mne na ní čeká práce ... :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak mě to teď všechno semlelo až už z toho padám na hubu, a tak jsem rád, že zahradu nemáme. Taky už se těším, až to všechno poleví a budeme se moci vrátit k normálnímu režimu. Volno,procházky,výlety,.... to už mi chybí jako sůl.Ale musíme to vydržet, zdraví je důležitější

      Vymazat
  7. Je dobře,že jsi sem ty fotografie dal.Působí na mě uklidňujícím dojmem.
    Krásné záběry,děkuji.

    OdpovědětVymazat
  8. Patriku, z těch fotek cítím klid a pohodu. Je dobře, že jsi je sem dal.
    Opatruj se A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohodu a klid jsem při té cestě cítil a jsem rád,že se něco z toho podařilo dostat i na fotky. Mám radost,že se to líbí i tobě

      Vymazat
  9. Patriku, krásné předjaří - pokochala jsem se krajinou - fotografie mne potěšily.
    Iva

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji