22. ledna 2016

Soumrak v zámeckém parku 21.1.2016

Dnes vám chci ukázat výběr ze sérii snímků, které jsem pořídil v zámecké zahradě ve Slavkově u Brna, za soumraku dne 21.1.2016



Ten den byla velmi proměnlivá oblačnost, ale říkal jsem si, že třeba budu mít štěstí a zachytím zámek a zároveň v noci napadaný sníh osvícený sluníčkem. Bohužel, příroda byla proti. V době, kdy jsem se tam dostal, se zrovna zatáhlo a tak z focení zámku nebylo skoro nic.
Ale zatím co jsem čekal, jestli se podmínky přeci jen nespraví, zkoušel jsem nafotit dění v zámecké zahradě, které se mě moc líbilo. Doufám, že se pořízené záběry budou líbit i vám, i když ve skutečnosti to byla daleko větší podívaná. Ale věřte mi, že jsem dělal vše co umím, abych následující záběry pořídil

Soumrak v zámeckém parku 21.1.2016























A to si myslím pro dnešní ukázku stačí. Doufám, že se vám tyto záběry líbily.

A příště vám ukáži snímky slavkovského zámku se sluníčkem i se sněhem. Tedy tak, jak jsem sliboval v nedávném článku

17 komentářů:

  1. To věřím, že ve skutečnosti bylo v zámecké zahradě ještě krásněji. Na obloze se zprvu jen honily mráčky a pak se začal postupně pěkně zabarvovat obzor a tvé snímky jsou čím dál tím hezčí. Pro focení západu slunce, sis nemohl vybrat hezčí místo.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně barevné i když i hodně studené. Parádní fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc se mi líbí ty sochy, vypadají, jako kdyby čekaly na poslední kapku světla a pak se mělo něco stát.

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné divadlo! Pořídil jsi krásné snímečky.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Místo bylo náhodné,ale stálo za to Díky

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Bylo dost pod nulou, ale dalo se to vydržet,protože jsem byl dobře oblečený Toulal jsem se venku celý den a toto bylo závěrečné focení,ale záběry z jiných míst se moc nepovedly

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Mám radost, že se ti snímky líbí. Díky

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Na to už jsem nečekal.S posledním světlem jsem se od tam vytratil   

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Už se těšííííííím!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera! :) Hlavně ty poslední, na kterých se to tak krásně probarvilo...:).

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: V zimě na hory nejezdím,takže se na tvoje záběry moc těším   

    OdpovědětVymazat
  12. Zasněžená bílá zahrada s žhnoucím západem Slunce je pěkný barevný kontrast.

    OdpovědětVymazat
  13. [16]: Nediv se,bylo -6 a to na procházku moc nelákalo   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji