5. července 2020

U kaple sv.Urbana nad Slavkovem u Brna 26.4.2020

Dnes chci ukončit vzpomínání na jednu parádní jarní procházku .....


Jak jsem ukazoval v předchozích příspěvcích, tak to odpoledne bylo opravdu nádherné počasí, které přímo lákalo k focení krajiny. Poslední místo, které jsem tehdy navštívil, bylo okolí kaple sv.Urbana, která se nachází na kopci Urban přímo nad Slavkovem u Brna. Podmínky na focení se ale rychle měnily a tak jsem zde z krajiny pořídil už jen záběry podobné těmto :

V krajině u kaple sv.Urbana nad Slavkovem u Brna 26.4.2020











Světlo, které se vytrácelo z krajiny, se jakoby přesunulo k samotné kapli, což jsem si nemohl nechat ujít. Pořídil jsem tam tenkrát spoustu záběrů a z nich jsem si pro vás připravil tento výběr....

Slavkov u Brna - kaple sv.Urbana 26.4.2020











A to by bylo pro dnešek vše. Doufám, že se vám i tento výběr fotografií líbil.


Všechny snímky od kaple sv.Urbana najdete uložené v galerii, která se nachází ZDE
Všechny moje snímky (i ty starší) samotné kaple sv.Urbana ve Slavkově u Brna najdete v galerii, která se nachází ZDE








18 komentářů:

  1. Krásné fotky, Patriku. Nádherná procházka.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotografie a nádherný kraj. Přeji krásné letní dny a ať se dobře daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc !!! Tento kraj má krásná zákoutí,jen je najít!

      Vymazat
  3. Po pár fotovycházkách s Čerfem, se začínám víc a víc soustředit,pokud to tedy jde, na světlo. To opravdu dokáže věci.... moc povedené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U krajiny je to světlo hodně důležité, proto ji ale fotím tak málo. Málokdy se totiž potká můj volný čas a hezké podmínky

      Vymazat
  4. Tolik krásných fotografií a jen za 3,5 hodin. Paráda. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Přišla jsem se pokochat náádhernými snímečky.👌👏
    Přeji pohodový prázdninový čas.🌞

    OdpovědětVymazat
  6. Kaplička zachycená na sklonku dne je nádherná.I další krajinky.Světlo dělá hodně.
    Krásné letní dny

    OdpovědětVymazat
  7. Po delší době opět nakukuji na pěkné fotky. Trochu ten kraj znám. Pochází odtud rodina mého manžela a tak si ráda zavzpomínám.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké fotky i zavzpomínání.Žila jsem v Brně asi 6 let a kdysi jsme na tomto místě byli na výletě.Je to nádhera.Hezký den.
    Renata

    OdpovědětVymazat
  9. Kaplička krásná, ale ty cesty - ty mě lákají. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Taky bych na nějaké cesty vyrazil,ale letos nějak nic moc nestíhám

      Vymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji