29. června 2020

V krajině u Křižanovic (okr.Vyškov) 26.4.2020

Dnes se chci vrátit k mému dubnovému toulání v krajině...


Jak jsem psal v předchozím příspěvku, práce mě v poslední době připravila o veškerý volný čas a tím pádem jsem se nedostal k blogování a dokonce ani k focení. Už ani nepamatuji, kdy naposledy jsem nefotil víc jak dva měsíce! To už se mi opravdu dlouho nestalo!!!
Teď to vypadá, že se vše začíná vracet k normálu a k focení se dostanu snad už v blízké době. Do té doby ale chci zkusit znovu publikovat. Zatím musím vyjít s tím, co mi zbylo v archivu z onoho krásného jarního podvečera, kdy jsem se toulal v krajině po širším okolí Slavkova u Brna. Konkrétně to bylo po návrší vedoucím od obce Němčany až nad PP Člupy, která se nachází nedaleko obce Křižanovice. Část cesty jsem šel přes pole, část po polních cestách, ale ty výhledy za to stály. Rád na to vzpomínám a doufám, že se něco z pořízených snímků bude líbit i vám....


V krajině u Křižanovic (okr.Vyškov) 26.4.2020

































A to si myslím, že jako ukázka toho, co zde tehdy bylo k vidění, stačí.

Všechny moje snímky z krajiny u Křižanovic 26.4.2020 najdete uložené v galerii, která se nachází ZDE



P.S: ten den jsem se stavil ještě na jedno místo, ale to bych vám chtěl ukázat zase někdy příště. Jestli to tedy ještě bude vůbec někoho zajímat...

14 komentářů:

  1. Krásné fotografie, už se těším na další. Zajímat nás to bude asi více lidiček. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotografie. Dýchá z nich atmosféra voňavého jarního dne. Už teď se těším na další úžasné fotografie. Přeji krásné letní dny, více času na toulky přírodou a hodně krásných fotografických úlovků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Snad si toho léta alespoň trošku užiji,když už jsem jaro prošvihl

      Vymazat
  3. Krásné fotky! A těším se na další !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Patriku, to je neuvěřitelná krajina a nádherné fotografie. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta krajina mě začíná bavit čím dál víc.Je super,že to tu nikoho neláká a že sem skoro nikdo nejezdí.Tady si pokaždé odpočnu a mám to doslova za humny

      Vymazat
  5. Nádherné fotografie krajiny.Takové výhledy a to píšeš,že jsi šel po polních cestách.Opravdu paráda.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  6. Parádně se zadařilo! Ve mě polňačky evokují prázdniny, tetelící se vzduch nad nimi teplem ....

    OdpovědětVymazat
  7. To musel být parádní výlet. Jen víc takových. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On to ani nebyl výlet, spíše procházka. Od prvního snímku u Křenovic do posledního u Slavkova (ještě jsem neukazoval) uběhlo jen 3,5 hodiny. Ale bylo to fajn

      Vymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji