29. dubna 2019

Veselí nad Moravou - podzimní zámecký park

Počasí se venku poněkud pokazilo a tak snad nebude vadit, když zavzpomínám na jedno podzimní foceníčko


V sobotu 13.10.2018 bylo opravdu nádherné počasí a já měl shodou okolností zrovna volno, takže jsem se vydal na foto výlet, během kterého jsem si chtěl pořídit pár podzimních záběrů krajiny.
Jedním z míst, kde jsem se tenkrát zastavil, byl areál zámeckého parku ve Veselí nad Moravou, který je (na rozdíl od samotného zámku) moc pěkný a udržovaný. Já v těchto místech strávil zhruba hodinku a pokoušel se zachytit alespoň něco z toho, co se mě zaujalo. Pár záběrů jsem si nakonec uložil do galerie a doufám, že se něco z toho bude líbit i vám....

Veselí nad Moravou - zámecký park 13.10.2018

















 Všechny pořízené snímky najdete uložené v galerii, která se nachází ZDE

P.S: Dnešní areál zámeckého parku má rozlohu 20 ha. Nejstarší část vznikla v první polovině 19. století jako zámecká zahrada se vzácnými stromy, jezírky, s ostrůvky a můstky,.....


4 komentáře:

  1. Ách to je nádhera. Podzimní barvičky, voda a odrazy na hladině....:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkně se to sešlo! Jsem rád,že se ti fotky líbí!!!

      Vymazat
  2. Krásné vzpomínky na krásný slunný podzimní den. Co víc si člověk který fotografuje může přát!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víc takových dní a příležitostí k focení !!! Však to znáš....

      Vymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji