10. května 2020

V krajině u Křenovic (okr.Vyškov) 26.4.2020

Dnes vám chci ukázat co jsem nafotil odpoledne 26.4.2020 v krajině poblíž obce Křenovice


Bylo poklidné nedělní odpoledne a já měl konečně trošku volného času. Počasí bylo toho dne značně proměnlivé a v kraji vytvářelo docela hezkou podívanou, proto jsem výjimečně nevyrazil za motýly, ale zkusil jsem pořídit pár krajinářských záběrů. A protože jsem byl opravdu hodně unavený z práce a nechtělo se mi někde chodit, tak jsem zajel autem na nejbližší vyvýšené místo v okolí a tím je kopec nad blízkou obcí Křenovice, která se nachází nedaleko Slavkova u Brna. Počasí sice nemělo pro mou snahu velké pochopení, ale nakonec jsem přeci jen něco z té podívané zvěčnil a tady nabízím malou ukázku. Snad se vám alespoň něco z toho bude líbit....


V krajině u Křenovic (okr.Vyškov) 26.4.2020




 











Všechny pořízené snímky můžete najít v galerii, která se nachází ZDE.

V reálu to byla daleko hezčí podívaná, ale mě se to bohužel lépe nafotit prostě nepodařilo. 
Počasí v těchto místech opravdu za moc nestálo (téměř pořád tam bylo zamračeno) a tak jsem ten den zkusil štěstí ještě jinde. I tam jsem si docela zafotil, ale o tom zase až někdy příště. Do té doby přeji všem jen pohodové dny !



12 komentářů:

  1. Je to nádhera, jak se stíny plouží po krajině. Řepka to místy prosvětlí....Moc pěkné záběry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc !!! Jsem moc rád, že se ti záběry líbí !!!

      Vymazat
  2. Krajinky máš nádherné.Líbí se mi,když je krajina,jako by odstupňována až hodně do dáli.Byl si na dobrém místě.A k tomu stíny po krajině,to se mně také líbí.Žluté plochy řepky jsou hodně fotogenické. Krajinu fotím skoro nejraději.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tady u nás v okolí vyhlédnutých pár míst,odkud je za různých podmínek krásně vidět do krajiny. A pořád se snažím to nafotit, což je super, protože nikdy to není to samé. Krajinky mám moc rád

      Vymazat
  3. Patriku, krásné fotky. Zejména ta hra slunce a stínů na polích je úžasná.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou úžasné fotografie. Hra slunečního svitu a stínů tvoří zajímavou scénu krásné krajiny. Světlo hraje velkou roli a tu krásu zvýrazňují žlutá pole rozkvetlé řepky, modré oblohy a bílých oblaků. Mám ráda takové fotografie. Přeji krásné májové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě kvůli tomu světlu jsem vyrazil na krajinky. U nás je totiž v posledních letech čím dál méně pěkných podvečerů. Většinou je všechno zahaleno v oparu

      Vymazat
  5. Řepka je mor a sajrajt, ale v krajině čaruje. O tom žádná....pěkné, pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,děkuji !!!
      U nás je letos oproti minulým rokům babišovky méně, ale pořád je toho až,až.

      Vymazat
  6. Tuhle krajinu znám, ale nikdy se mi nezdála tak poetická, jako na tvých fotkách. Moc hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na úhlu pohledu. Já si taky dlouho myslel,že tu nic zajímavého není,ale když jsem se podíval pozorněji,....

      Vymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji