24. srpna 2015

Krajina u Němčan 11.5.2015

Dnes bych chtěl zavzpomínat na jedno parádní jarní focení


Ten den u nás bylo opravdu krásně (což bylo na jaře vzácné) a tak jsem po práci vzal foťák a vyrazil si trochu zafotit. Navštívil jsem už dříve představované Habrovany a při zpáteční cestě jsem se zastavil ještě u Němčan v blízkosti Slavkova u Brna, konkrétně na Lutrštéku. Důvodem bylo parádní světlo, které se v tu chvíli objevilo. A co se mi podařilo zachytit, to vám chci představit na následujících snímcích....

Krajina u Němčan 11.5.2015






















A to je z dnešního výběru vše. Doufám, že se vám to líbilo.

16 komentářů:

  1. Tohle bylo opravdu parádní focení, Patriku.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: To věřím, Patriku, však je to na fotkách vidět.

    OdpovědětVymazat
  3. Nepřestanu obdivovat tu zvlněnou krajinu s barvami jak na mexickém oděvu. moc krásné snímky.

    OdpovědětVymazat
  4. To je odstínů zeleně! To jsme ještě netušili, jaké budou prázdniny a že se celá naše země změní ve vyprahlou step. Tvé snímky jsou báječné.

    OdpovědětVymazat
  5. No jó, tak to je mňamka takový odpolední světlo! Výborný fotečky, v-ý-b-o-r-n-ý!!

    OdpovědětVymazat
  6. [9]: Na takové světlo jsem čekal hodně dlouho a jak to tak vypadá, tak si zase dlouze počkám. Ale rozhodně to stojí za to! Když se zadaří, tak je to paráda. To se to fotí krajinky   

    OdpovědětVymazat
  7. Opět se mi tají dech. To je krajina, jako z krásného snu! Opravdu jsi vybral te správný moment, kdy to nafotit. Díky za krásný zážitek.

    OdpovědětVymazat
  8. [15]: Měl jsem štěstí na podmínky! Jsem moc rád, že se ti to líbí

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji