18. srpna 2015

U PP Člupy 9.5.2015

Dnes vám chci představit snímky, které jsem pořídil začátkem května u přírodní památky Člupy


PP Člupy se nachází severně od obcí Marefy a Křižanovice (okr.Vyškov).

Ten den byla velmi proměnlivá oblačnost a protože jsem skončil s prací o něco dříve, vydal jsem se do zdejších kopců s nadějí, že se mi podaří zachytit nějaké pěkné světlo v krajině.
Naděje na to byla s přibývajícím časem stále menší, ale o to větší jistotu jsem měl, že zmoknu (což se taky stalo), ale nakonec mi to nedalo a něco jsem přeci jen nafotil.....

U PP Člupy 9.5.2015































A to je pro tentokrát vše. Průtrž mračen mi další focení znemožnila

14 komentářů:

  1. Nádherný pohled na zelenou krajinu zdobenou žlutými květy řepky a rozkvetlými hlohy. Po letošním vyprahlém létě je vzpomínka na bující květen balzám na duši.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To je výhoda zpožděných příspěvků. V době kdy jsem to fotil měl řepky každý plné zuby.Teď je to příjemná vzpomínka   

    OdpovědětVymazat
  3. Pořád žasnu jak rychle a velmi, velmi dobře se z tebe stal krajinář. Jsou to krásná a hlavně hodně rozmanitá místa v krajině která se asi jen tak člověku na focení neomrzí. A vzpomínka na jaro je milá! Těším se už na další!

    OdpovědětVymazat
  4. Samé krásné záběry a vrátil jsi nás v čase do krajiny s kvetoucí řepkou. Té žluté letos bylo až na uříznutí ucha.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta svěží zelená krajina je úplný balzám pro oči, které v posledních týdnech neviděly nic jiného, než rezavý úhor spálený a vysušený od sluníčka. Po šedé zimě bez sněhu, jsme se těšili na léto a ono bylo šedé taky. Snad máme ještě naději na hezký podzim a když ne, tak se budeme k tobě chodit kochat fotkami z archivu.   

    OdpovědětVymazat
  6. V květnu byla krajina nádherně zelená, Patriku, to je úžasný pohled!

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Děkuji Ti moc za pochvalu . Na krajinu jsem se koukal pořád, ale nevěděl jsem (a stále nevím) jak ty pohledy dostat na fotku. Rozdíl je v tom, že teď se o to alespoň pokouším A navíc mě to baví, což se může na fotkách odrážet

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: U nás to letos nebylo s řepkou až tak zlé. A nebo jsem něměl čas si toho všímat, to už teď nevím   

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: V archivu moc jarních fotek nemám, ale myslím si, že podzim bude barevný, tak se třeba podaří něco nafotit

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: To není pravda! Já neumím fotit v dešti či mlze. Na to jsi expert Ty   

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Tohle znám ten pocit. A to když koukám na nějaký krásný strom a když se ho snažím zachytit tak jak je, v celé jeho kráse vychází z toho jen nezajímavý placatina která nezachycuje z té krásy skoro nic..... Máš na Moravě krásné inspirace a pokusné objekty

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Neodmlouvej, Patriku, ženská má vždycky pravdu a bába dvojnásob!   

    OdpovědětVymazat
  13. Paráda! Opět nádherné fotky krajiny! Krásná podívaná - díky! :)

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji