1. dubna 2018

Zoo Zlín 24.3.2018

Dnes vám chci ukázat výběr ze snímků, které jsem pořídil během návštěvy Zlínské zoo



Kalendář ukazoval sobotu 23.3.2018 a předpověď počasí slibovala slunečný (i když studenější) den. Ideální kombinace pro rodinný výlet, pro který jsme zvolili zoo, kterou mám zafixovanou jako zoo Lešná, ale oficiální název zní ZOO ZLÍN.
Předpověď počasí vyšla jen tak na půl a tak nebylo vidět všechna zvířata, ale s tím se dalo počítat. Přeci jen sezóna ještě nezačala, ale za snížené vstupné to rozhodně stálo. Další výhodou bylo, že lidí tam bylo opravdu málo a tak jsem si mohl užít i nějaké to foceníčko

Zoo Zlín 24.3.2018



































A to si myslím, jako ukázka toho, co jsem zde nafotil, stačí. Snad se vám některý z vybraných záběrů líbil.

Pokud by někoho zajímaly všechny uložené snímky, tak stačí nakouknout do galerie, která se nachází ZDE

20 komentářů:

  1. Kocicky jsou paradni. A krasny je ten portret tulene, nebo lachtana?

    OdpovědětVymazat
  2. Měli jste parádní počasí a připomněl jsi mi, že jaro je nejlepší čas na návštěvu ZOO. Zvířata nejsou tak unavená vedrem. Všechny fotky se ti podařily skvěle. Tuto ZOO také nazývám ZOO Lešná. Tenkrát, při vzniku asi ještě územně nepatřila Lešná k městu Zlín. Tihle ZOO mám nejraději ze všech u nás. Zvířata jsou ve volných výbězích a ZOO se stále doplňuje rozšiřuje. Líbí se mi, že i voliéry velkých papoušků jsou průchozí.

    OdpovědětVymazat
  3. To je od zoologické dobrý tah, to snížené vstupné a od vás to byl výborný nápad podívat se na zvířátka mimo sezonu. Fotky máš krásné až jsi mě namlsal na návštěvu nějaké ZOO.

    OdpovědětVymazat
  4. ZOO Lešná je u mě nej.

    OdpovědětVymazat
  5. Pohled na zvířátka v časném jaru je povzbuzující.Budou mláďátka a pokračování života.   

    OdpovědětVymazat
  6. Zoo Lešná je pro nás TOP! I pro nás byli rejnoci velkým zážitkem. Pořídil jsi skvělé snímečky.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Měl by to být lachtan hřívnatý   

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Zřizovatelem zoo je město Zlín, takže předpokládám, že chtějí,aby se po nich i jmenovala. Pro mě to ale bude pořád Lešná   

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: Snížené vstupné mě přijde fér,ale nevím o tom, že by to dělala i jiná zoo. Vím určitě jen to, že Hodonín má plné vstupné celý rok. Tam jsme totiž chtěli jet původně   

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: I pro mě je zoo Zlín nejlepší u nás. Ovšem nebyl jsem ještě ve všech zoo u nás, takže to není úplně objektivní   

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Je to po té dlouhé zimě hodně příjemné pokoukáníčko   

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: Rejnoci mě dostali, je to hodně silný zážitek

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Kdysi se mi nějaká paní ze ZOO ozvala, že mám na webu galerii s názvem "ZOO Lešná", ale že oni jsou ZOO Zlín a chtěla abych to opravil.

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Během našich toulek po ČR jsme navštívili skoro všechny ZOO. Chybí nám jen Plzeň, Chomutov a Dvůr Králové. Každá ZOO je jiná, každá zaujme něčím jiným. Ale musím říct, že Zlínská ZOO je pro mne osobně stále nejlepší. I když ostatní ZOO se také posouvají vpřed a snaží se ji dohonit. Bourají se staré, nevyhovující výběhy, staví se nové.

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Galerii na tomto blogu mám popsanou jako Zoo Lešná u Zlína, tak jim to tak možná stačí       

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Ostravskou zoo jsem zatím nenavštívil,takže nemůžu změny posoudit,ale jednou se tam určitě podívám

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Mám rád kočkovité šelmy (asi postižení z domu ) a u těch se pokaždé zdržím nejdéle   

    OdpovědětVymazat
  18. Jedním slovem - paráda! Fakt hezké fotky.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji