16. listopadu 2020

Slavkovská zámecká zahrada 28.10.2020

Dnes vám chci ukázat jak dopadl můj pokus o zachycení podzimní atmosféry v areálu zámecké zahrady ve Slavkově u Brna 


Kalendář ukazoval středu 28.10.2020, tedy státní svátek Dne vzniku samostatného československého státu, a u nás se odpoledne po dlouhé době ukázalo sluníčko. Velmi lákavá kombinace pro to, abych zkusil zase něco nafotit, obzvlášť když jsem předchozí tři týdny strávil s "Moribundusem" v posteli.

Můj zdravotní stav tedy tehdy ještě nedovoloval, abych vyrazil na nějaký větší výlet, a tak jsem se rozhodl podívat se alespoň do zámeckého parku ve Slavkově u Brna. Bohužel jsem nemohl ani vyrazit hned jak se udělalo hezky, ale musel jsem počkat na to, až mi zaberou prášky od bolesti, bez kterých bych nedošel ani k autu, natož abych se mohl procházet po parku. Ta ztracená půlhodinka mě potom dost mrzela, protože počasí se rychle kazilo a pořádného světla k focení jsem si moc neužil. Na focení i s přesuny mě nakonec muselo stačit 20 minut, a když z toho ještě odečtu čekání na to, až se všudepřítomní lidé dostali do takové pozice, aby úplně nekazili záběr, tak jsem toho času na focení opravdu moc neměl. Ale dost řečí a lamentování, tady je ukázka toho, co z mého snažení vzešlo....

Slavkovská zámecká zahrada 28.10.2020




















Všechny snímky najdete uložené v galerii, která se nachází ZDE .

A tak tedy tehdy dopadla moje snaha o zachycení podzimní atmosféry v zámeckém parku ve Slavkově u Brna. Nejlepšího světla jsem se nedočkal, ale přesto doufám, že i tak by se vám něco z pořízených záběrů mohlo líbit.


10 komentářů:

  1. Koukám, tvoje věčná inspirace! Tedy ne že bych se divila, to místo je kouzelné, mít tohle po ruce, jsem tam taky furt. Toho 28.10. bylo opravdu krásně, i když i tady se po návratu z Hedeče zatáhlo. Říkala jsem si že bych ještě mohla stihnout sednout na kolo a někam zajet, ale než jsem si dopila kafe, už bylo zataženo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani ne tak věčná inspirace, spíše z nouze cnost. Když už nevím, nebo nemůžu jinam, tak vyrazím právě do tohoto parku. Je super, že to tam má pokaždé jinou atmosféru

      Vymazat
  2. Patriku, krásné fotky, které mi připomněly návštěvu tohoto parku a samozřejmě i zámku. Je to už dlouhých 25 let. 👍
    Z nás ten den bylo mlhavo, občas i zapršelo a my byli na houbách v našem oblíbeném lese u Kočína.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych se přiznal, tak na tomto zámku jsem ještě uvnitř nebyl. Mám shlédnuté kdeco na druhém konci republiky, ale to co mám doslova za kopcem tak neznám. Příští rok to zkusím napravit!

      Vymazat
  3. Nádherné fotografie.Zámecké zahrady jsou na podzim krásně zbarvené.Nikdy jsem tu nebyla a tak díky za seznámení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc a nezbývá mi než souhlasit. Podzimní zámecké zahrady jsou opravdu většinou moc příjemné na koukání.

      Vymazat
  4. Patriku, moc děkuji za podzimní exkurzi.Skavkov v tomto období neznám. Skvostné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to tam zkouším snad každý rok, ale pořád jsem tam ještě nepořídil podzimní fotky podle představ. Třeba se zadaří příští rok

      Vymazat
  5. Jo, to znám, při focení čas pracuje proti nám. Ale moc krásné fotky a přeji lepší zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Zdravíčko už se mi zase vrací k normálu

      Vymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji