21. dubna 2013

HOLUBICE - betonárna

Dnes vám chci ukázat, že když se chce, tak jde udělat zajímavou stavbu třeba i z betonárky.


Objekt se nachází u obce Holubice,  mezi dálnicí D1 a starou silnicí Brno - Vyškov. 
Jedná se o kraj, kde byla svedena tzv. Bitva tří císařů, a právě k této skutečnosti bylo při projektování stavby přihlíženo. Návrh vzhledu téhle betonárky navrhl designér ZAPA betonu, architekt Jan Rada. Podle mého jeho práce rozhodně stojí za shlédnutí .....

Holubice u Brna - betonárna 11.4.2013













A to je pro tentokrát vše. 
Doufám, že se vám i toto dílo líbilo, i když to dnes bylo trochu z jiného soudku. Příště se vrátím k "mým oblíbeným" památkám. 
Zatím se mějte fajn a já se zase podle možností ozvu


28 komentářů:

  1. To víš, že líbilo. Docela by mě zajímalo, jací to jsou lidé, když je tohle napadne. V dnešní době, kdy jedině peníze hýbou světem, vymyslí takovou milou ptákovinu. Ale to si vlastně protiřečím, protože to je vlastně nápadná reklama, která má přinést co? Penize.

    OdpovědětVymazat
  2. Jezdíváme kolem této betonárky po dálnici a dlouho jsem nevěděla, co se za těmi figurami skrývá. Že je to inspirované vítěznou bitvou Napolenových vojsk mi bylo jasné, ale nespojovala jsem si to ani v nejmenším s výrobou betonu. Ono to z dálnice při rychlé jízdě autem není postřehnutelné. Až jsme jednou jeli po staré silnici, teprve jsem si všimla, že to není jen o těch figurách zasazených do do krajiny.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle betonárky by si zasloužily samostatný projekt. Jsou všechny zajímavé a je to skvělý nápad. Pár jch po cestě do Prahy a i tam je, tak je začnu fotit. Tedy pokud nebudu řídit .

    OdpovědětVymazat
  4. Dokud nebyl obchvat Holubic, jezdila jsem Holubicemi přes šraňky z Brna do Hradiště. Teď jezdíme okolo Holubic a já, že špatně vidím, tak jsem nic neviděla.

    OdpovědětVymazat
  5. Klasické betonárky jsou škaredé, ale brala jsem to tak, že se s tím nedá nic dělat. A ono dá a jak krásně! A všimla jsem si, že majitel této, jede ve stylu barevnosti a zábavnosti i ve svém autoparku. Všechny domýchávače jsou vyvedeny v pestrých barvách a nápaditých vzorech.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Šmarjá, dejte mi ránu ať se netrápím.

    OdpovědětVymazat
  7. Betonárka se mi moc líbí. Rozhodně lepší než nějaké betonové monstrum. Je v kraji napoleonských bitev, tak proč ne vojáci.

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle pohled znám docela důvěrně, Patriku, protože okolo betonárky poměrně často jezdíme na ty naše výlety. Je to bezva nápad a dobrá reklama.

    OdpovědětVymazat
  9. Také jsme tam asi dvakrát zastavili, abychom si tuto raritu vyfotografovali.

    OdpovědětVymazat
  10. [1]: Určitě to je reklama,ale pěkně vymyšlená

    OdpovědětVymazat
  11. [2]: A jak to funguje na děti !!! Teď nemůžete spát,za chvilku jsme u vojáků   

    OdpovědětVymazat
  12. [3]: V Olomouci mají Kyklopa,v Kosmonosech u Mladé Boleslavi kosmické rakety, na betonárnách v Hulíně, Hranicích na Moravě nebo ve Slaném se objevily veselé mávající postavy. Provozovny v Říčanech u Prahy nebo v Šenově u Nového Jičína jsou jako barevné květiny. V Chebu a Frýdku-Místku se uhnízdili létavci a v Moravské Třebové září duha. V betonárně v Suchdole nad Odrou mají veselý vláček

    OdpovědětVymazat
  13. [4]: Dokud jsem jezdil autem do práce,tak jsem kolem jezdil pořád. Ale nafotit to mě napadlo až teď   

    OdpovědětVymazat
  14. [5]: Jak jsem psal na začátku - když se chce tak jde všechno   

    OdpovědětVymazat
  15. [7]: I já jsem si říkal,že je to pěkné a zajímavé pojetí obyčejné betonárky   

    OdpovědětVymazat
  16. [9]: Ono to určitě není nic levného,tak se není co divit,že si to dovoluje dělat jen ten z nejbohatších

    OdpovědětVymazat
  17. No ještě je v Praze na Kačerově a tady ve Svitavách...ale za boha si nevzpomenu co na nich je....hlava děravá!!!

    OdpovědětVymazat
  18. [12]:O těchto zajímavostech jsem ještě neslyšel. Při návštěvě Olomouci na to budu pamatovat.

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Tak to víš o víc místech než já a už jsem zvědavej na Tvoje fotky   

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Jsem rád,že se moje info hodí Doufám,že pak uvidím nějaké foto

    OdpovědětVymazat
  21. Výborný nápad takto "zamaskovat" fabriku v krajině.

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Já bych neřekl,že se snaží to zamaskovat,spíš naopak.Tím,že to takhle zviditelnili,tak si vlastně lidi nevšímají pravého účelu

    OdpovědětVymazat
  23. Jo jo, tohle znám z auta. Oceňuju to jako výborný nápad.

    OdpovědětVymazat
  24. [23]: Určitě je to lepší než koukat na ošklivou šedou betonárku   

    OdpovědětVymazat
  25. onehdá jsem tam jela velmi dobře promyšlená stavba

    OdpovědětVymazat
  26. Tak to je parádní kousek! Dobrý nápad, jak vylepšit i tak nezáživný šedivý podnik, jako je betonárka. Pěkně to oživilo, vypadá to vesele i vtipně.

    OdpovědětVymazat
  27. [27]: Abych mohl ukazovat i takovéhle zajímavůstky,tak jsem udělal tento blog   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji