9. listopadu 2013

Dobruška - hřbitov u kostela sv.Ducha

Dnes vám chci ukázat pár snímků ze hřbitova u kostela sv. Ducha v Dobrušce


U kostela sv. Ducha se nachází hřbitovy dva. Dnešní snímky jsou z hřbitova ležícího přímo u kostela. Druhá část je jen přes cestu, ale tam jsem se podívat nebyl. Toto místo bylo první zastávkou dnešního dne a po včerejších zkušenostech s bateriemi jsem fotil o něco méně. Bohužel, protože zajímavých náhrobků tam byla spousta. Dnes vám tedy ukážu jen těch pár snímků, co jsem pořídil

Dobruška - Hřbitov u kostela sv. Ducha 30.8.2013 




















A to je pro tentokráte vše. Pokud se do Dobrušky ještě někdy dostanu, určitě se na oba hřbitovy zajdu podívat

10 komentářů:

  1. Očividně někdo ty náhrobky sesbíral po ploše hřbitova a pak postavil ke hřbitovní zdi. Takto vlastně udělal přehlednou galerii starého sochařského umění a je vážně co obdivovat. Ten maličký náhrobek na závěr, je nejdojemnější...

    OdpovědětVymazat
  2. Ten náhrobek na poslední fotce mi málem urval srdce....Tohle mi nedělej, človíčku!

    OdpovědětVymazat
  3. Zen druhý hřbitov je asi mladší, ne? U zdi je, zdá se, sbírka náhrobků z dávno opuštěných hrobů. Taky vždycky prohlížím náhrobky. Bývají tam hodně zajímavé věci.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Ty náhrobky u hřbitovní zdi se daly nafotit.U ostatních jsem měl problémy se světlem,protože jsme tam byly po ránu a sluníčko jsem měl ve špatné pozici

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Taky mě to dostalo,něco podobného se nevidí často. Díky a přeji Ti krásný příští týden

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: U těch hřbitovů si nejsem jistý,ale vím,že to rozdělení má nějaký důvod,jen teď nevím jaký

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná přehlídka nevšedních náhrobků.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Bohužel byla většina náhrobků v protisvětle,ale snad se tam ještě někdy dostanu

    OdpovědětVymazat
  9. Sochy anděla na páté fotce již tam rok není. Hřbitov tím ztratil hodně ze své jedinečnosti. Hrob se prý neplatil, tak ho majitel musel zabalit a odvézt. Nikdo neví kam. Kdoví, jak anděl vypadal původně i s křídly. Muselo to být pozoruhodné dílo. Už anděl zmizel a nevrátí se nikdy více.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Tak to je obrovská škoda

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji