21. listopadu 2013

Neratov - kostel Nanebevzetí Panny Marie, fara a hřbitov

Dalším naším zastavením na zpáteční cestě byl Neratov.


Dnešní příspěvek bude zase trochu delší, ale doufám, že vám to nebude vadit.

Chtěl jsem nafotit kostel Nanebevzetí Panny Marie s modrou oblohou, ale počasí bylo proti. Přesto jsem nafotil něco snímků, i když většinu pohledů už jsem cvakl loni. Příspěvek o loňské návštěvě a něco z historie kostela najdete ZDE .

Neratov - Kostel Nanebevzetí Panny Marie 31.8.2013


















Všechny moje fotky tohoto kostela najdete uložené v galerii, která se nachází ZDE .


Kousek od kostela stojí další zajímavá stavba. Já v ní předpokládám faru, ale stoprocentně to tvrdit nemůžu. Nikde se mě nepovedlo o této budově nic najít. Pokud má někdo z vás jakékoli bližší informace, budu moc rád za jejich přiblížení
V loňském roce probíhaly na budově stavební úpravy, ale letos už byla k vidění v celé své kráse

Neratov - budova fary 31.8.2013






Posledním místem, které jsem v Neratově navštívil, byl místní hřbitov. Ani k němu se mi nepodařilo sehnat nějaké informace a tak vám ukážu jen pořízené snímky

Neratov - hřbitov u kostela Nanebevzetí Panny Marie 31.8.2013




















A to je z letošního Neratova vše. Doufám, že se vám tato návštěva líbila, a že se kouknete i na další příspěvek, který bude z kostela ve Vrchní Orlici.

12 komentářů:

  1. Jo, jo, jak přes kopírák! I s tím počasím....jen já nenafotila ten kříž z venku . Měla by to být fara, a sídlí tam ta společnost která dala kostel do kupy....

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Když tam seš jen na chvilku,tak se tam nedá pořídit moc jiných záběrů.Chtěl jsem kostel s modrou oblohou,ale to nevyšlo.Třeba příště   

    OdpovědětVymazat
  3. úžasný kostel! a ten hřbitůvek - nádhera!

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Ono ani když jseš tam dýl....byli jsme tam skoro dvě hodiny a na moc netradičních nápadů na focení jsem tedy nepřišla....

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Je to místo se zvláštním kouzlem   

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Chtělo by to sluníčko,pak by se snad něco dalo dělat Každopádně to místo stojí za návštěvu i bez focení

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:V každém případě. Má zvláštní atmosféru....

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda že se nepodařilo s modrou oblohou, ale i tak jsou to krásné záběry.

    OdpovědětVymazat
  9. Na neratovském hřbitově jsou taky krásné náhrobky, Patriku, a kostel, to je nádhera! Podařily se ti skvělé snímky, i když nesvítilo sluníčko. Kvůli prosklené střeše je to ale škoda, modrá obloha by byla fajn. Jenže takhle je to skoro pokaždé.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Třeba se mě za rok podaří Neratov s modrou oblohou

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: To by bylo moc fajn, Patriku!

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji