12. června 2014

Bouřka 11.6.2014

Dnes vám chci ukázat pár mých historicky prvních snímků z bouřky, která se prohnala okolo nás večer 11.6.2014


Byl to jen takový momentální nápad, ale bohužel jsem vyrazil pozdě. Přesto se mi povedlo zachytit alespoň čtyři blesky a ty vám chci ukázat. Vím, že to není moc, ale chtěl jsem zase jednou přidat něco aktuálního

Bouřka 11.06.2014





Víc se mi toho zachytit nepovedlo, ale moc jsem si to užil a tak se někdy příště určitě pokusím o další záběry. Pokud se mi to podaří, tak to tady určitě uvidíte.
Mějte se všichni moc fajn a já se ozvu zase podle možností

21 komentářů:

  1. Patriku, podařilo se ti nádherně zachytit blesky. Jsou úžasné, ale nechtěla bych takovou bouřku zažít. Natož být při ní venku.

    OdpovědětVymazat
  2. Tééda, bouřka musela být opravdu prudká. Fotky parádní. Takové se mi ještě nikdy nepodařily. U nás nic a ani nekáplo a v brzké době nekápne a už bojujeme se suchem.

    OdpovědětVymazat
  3. Juhúúúúúúúúúú, to je paráda!!!! Stativek, stativek? Tohle se snažím nějak vychytat taky a teď když ho mám tak nebouří. A až bude bouřit zase ho nebudu mít. Ještě dotaz, na co jsi fotil? Tedy myslím čas a clonu.....

    OdpovědětVymazat
  4. I to, co jsi zachytil je hodně. To se mi nikdy nepovede. Jsou to krásné fotky, zvlášť ty přes mraky. U nás byla taky bouřka, ale moc nepršelo. Tak akorát na zalití zahrádky. Blýskalo se hodně, ale foťák zůstal nevyužit. Stejně by z toho nic nebylo.

    OdpovědětVymazat
  5. Patriku, ty snímky jsou úžasné a je na nich krásně vidět, jak si každý blesk najde své místečko na zemi. Ještě donedávna jsem si myslela, že si blesky jen tak křižují nebe, ale tvé fotky jsou jasným důkazem mého omylu.

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou nááádherné snímky!   

    OdpovědětVymazat
  7. Patriku, jsi borec, blesky jsi zachytil naprosto dokonale, jsem nadšením bez sebe!!!    Klidně se můžeš přihlásit mezi lovce blesků. Dala bych za to nevím co, kdyby se mi někdy podařilo zachytit aspoň jediný blesk. Až to ukážu Jarkovi, ten se pomine, zkoušel to včera taky.

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Ta bouřka byla strašně rychlá,než jsem se rozhodl na ni vyrazit byla pryč.A u nás taky nespadla ani kapka.

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: U nás nepadla ani kapka,jen se bouřka přehnala asi 20 km okolo. Zachycení blesku byla velká náhoda   

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Jejda, tolik chvály. Děkuji moc

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: Tak to vidíš, Patriku, jak si všímám, a to si hraju na fotografa!   

    OdpovědětVymazat
  12. [15]: Ještě dodatek: Moc ti děkuji za poslední dvě věty, vážím si toho!

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem tady ještě jednou, Patriku. Fotky jsem ukázala příteli Jarkovi, moc se mu líbily, obzvlášť třetí snímek. On tak hned něco nepochválí, hlavně moje výtvory ne.   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji