6. září 2014

Od rybníků u Kobeřic - žáby 18.8.2014

Během toulek po okolí obce Kobeřice jsem nafotil i několik žab na jednom upuštěném rybníku


Moje znalosti týkající se žab jsou mizerné, a tak se ani tentokrát nebudu pokoušet o nějaké určování druhů. Mám jen radost, že se mi konečně povedlo nějaké nafotit, a doufám, že se budou líbit i vám 

Žáby v rybníku u Kobeřic 18.8.2014














A na závěr pohled na místo, kde jsem žabky fotil


A to je pro dnešek vše.
Všechny snímky žab, které jsem toho dne nafotil najdete uložené v galerii, která se nachází ZDE .



16 komentářů:

  1. No to se na to vykašlu. Už u motýlů jsem si říkala, že u nich máš nějakou protekci, jak ti krásně zapózovali, ale motýla jsem už taky vyfotila, ovšem žáby přede mnou úspěšně utíkají. Stačí zašustit trávou, nebo zadupat na břehu rybníka a žbluňk, žbluňk a všechny žabky jsou fuč.   

    OdpovědětVymazat
  2. Mě fascinuje jak v tý vodě visej. U kamaráda na rybníčku bylo malejch zelenejch skokánků spousty, jen se nechtěli ukazovat. Ale tvoje portréty jsou perfektní!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Možná byla nějaká z nich zakletá princezna, ale protože už doma jednu mám, tak jsem je nelíbal     

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Přesně takhle jsem zatím pokaždé dopadl i já.Ale tentokrát jsem měl spoustu času a tak jsem si sedl na břeh a počkal si,až se žabky vrátí   

    OdpovědětVymazat
  5. Jak se ti tohle podařilo, to nechápu, Patriku. Kdybys vyfotil dvě nebo tři, ale tolik!

    OdpovědětVymazat
  6. [8]: Jednoduché? Jak pro koho! Kdybych si sedla, už nevstanu!   

    OdpovědětVymazat
  7. [9]: Ta nejzvědavější opatrně nakoukla asi po deseti minutách a ostatním to trvalo asi dalších deset minut.Když si na mě zvykly,tak už to byla pohodička a pokoukáníčko   

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: Tak dlouho?! Ty máš ale trpělivost!   

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Byl čas na svačinku a to se potom čeká dobře   

    OdpovědětVymazat
  10. Žáby se mně líbí, mají takové legrační vykulené oči a pěkně plavou - na žábu

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Mě se nejvíc líbí,jak si jen tak v té vodě bez pohybu plovou   

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: Políbit každou,tak máme zemi plnou princezen a princů.Co pak s nimi ?

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji