21. března 2018

Koniklec velkokvětý 21.3.2018 v PR Kamenný vrch v Brně

Ať se Zima snaží sebevíc, Jaro prostě nezastaví



Navzdory spíše zimnímu počasí, kdy teploty v posledních dnech padají stále pod nulu, se v PR Kamenný vrch v Brně ukazují první poslové jara. Mám z toho velikou radost a doufám, že následující snímky potěší i vás

Koniklec velkokvětý 21.3.2018 v PR Kamenný vrch v Brně






















Zatím je na lokalitě jen několik desítek rozkvetlých konikleců, ale během následujících dní se to tu opět změní ve fialový koberec. Každému, kdo má tu možnost, návštěvu vřele doporučuji. Je to parádní podívaná !!!

Všechny uložené snímky z tohoto roku najdete v galerii, která se nachází ZDE

10 komentářů:

  1. Cože, koniklece?!    U nás zatím nekvetou ani orseje. A to jsme neměli téměř žádnou zimu.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Tak já ještě ani nevím jestli mi přežily zimu, ještě jsem se ani nedostala k tomu ostříhat trávy a trvalky u jezírka kde mám koniklece. A tady už kvetou! příště pokud nebude po dešti až půjdeš fotit nezapomeň ten sprej s vodou!

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle krásnou plyšovou kytičku už jsem dlouho neviděla. Asi si ji budu muset zasadit na zahradu. Je půvabná. Zřejmě ta tvoje roste na pěkném slunném místě chráněná před nepřízní počasí. U nás bylo zase -9°C.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Vzhledem k počasí,které tu letos vládne,mě to taky překvapilo,ale je vidět,že jaro se nedá zastavit   

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Opět to nebyla plánovaná návštěva,takže žádné pomůcky k focení jsem neměl.Bohužel to vypadá, že letos už se tam nedostanu

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: I u nás bylo k ránu -10°C,ale těmhle kytičkám to evidentně nevadí   

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásní chlupáči!! :)) U nás je šedivo, chladno a z okna koukám do lesa na zbytky sněhu.. .

    OdpovědětVymazat
  8. Patriku, krásně jsi fousaté koniklece vyfotil.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: U nás tedy zbytky sněhu nejsou,ale krajina je pořád smutná, bez barev. Snad se to už brzy změní

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Taky mě překvapilo,že už rostou. Podle dosavadního průběhu jara jsem to nečekal,ale říkal jsem si, že to musím zkontrolovat. Naštěstí to za to stálo   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji