30. května 2013

LULEČ - Křížová cesta

Dnes bych vám chtěl ukázat pár záběrů z Křížové cesty, která vede z obce Luleč k farnímu kostelu sv. Martina na kopci nad obcí


Luleč - Křížová cesta 18.5.2013




1. zastavení - Pán Ježíš odsouzen k smrti



2. zastavení - Pán Ježíš přijímá kříž



3. zastavení - Pán Ježíš padá poprvé pod křížem



4. zastavení - Pán Ježíš potkává svou Matku



5. zastavení - Šimon Kyrenský pomáhá Pánu Ježíši nést kříž



6. zastavení - Veronika podává Pánu Ježíši roušku



7. zastavení - Pán Ježíš padá pod křížem podruhé



8. zastavení - Pán Ježíš napomíná plačící ženy



9. zastavení - Pán Ježíš padá pod křížem potřetí



10. zastavení - Pán Ježíš zbaven roucha



11. zastavení - Pán Ježíš přibit na kříž



12. zastavení - Pán Ježíš umírá na kříži



13. zastavení - Tělo Pána Ježíše sňato z kříže



14. zastavení - Tělo Pána Ježíše uloženo do hrobu



A nakonec jeden celkový záběr na největší, čtrnácté zastavení



Příště vám ukážu kostel sv. Isidora a budovu fary v Lulči.
Zatím se mějte fajn a já se zase podle možností ozvu

17 komentářů:

  1. Takhle pěkně všechna zastavení jedno po druhém jsem vlastně nikdy neviděla....

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu pěkné, já znám křížovou cestu jen ze sv. Hostýna a z Mikulova a tato se s nimi může směle měřit.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Už jsem pár Křížových cest viděl,ale tahle je první, kterou jsem se nafotil

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky jsme se prošli křížovou cestou a ani se nazadýchali, předpokládám, že vedla do kopce tak, jak je to u křížových cest obvyklé.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Hodně Křížových cest,co jsem viděl,je zanedbaných a nebo úplně zničených.Tahle je po rekonstrukci a pěkně se u různých zastavení odpočívá při cestě do docela prudkého kopce   

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Teď jsem to psal Milošovi.Ke kostelu vede krátká,ale docela prudká cesta.Při focení každého zastavení jsem si pěkně odpočinul,takže si ani rodinka nevšimla,že začínám být pěkně zadýchaný     

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji. Nikdy jsem Křížovou cestu takto neviděla (buď byly obrázky poškozené nebo focené z dálky). Máš to krásně nafoceno. Kapličky jsou pěkně zrestaurované.

    OdpovědětVymazat
  8. Velmi podrobný dokument. Moc hezké. Na sv. Hostýně je Křížových cest hned několik a jsem ráda, že ta původní kamenná a zděna se nedávno zrekonstruovala. jsou to opravdu pěkné stavby. Leč nafocené takto pěkně detailně každé zastavení nemám.

    OdpovědětVymazat
  9. křížové cesty mám rád a tahle je velice pěkná! a dobře nefocené

    OdpovědětVymazat
  10. Patriku, tak pěknou křížovou cestu jsem snad ještě neviděla. Krásně jsi všechna zastavení nafotil. Tak se mi zdá, že bych se do Lulče moc ráda podívala, jak vidím z tvých inspirativních fotek, je to moc zajímavé místo.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Kolem sv.Hostýna jsem se motal několikrát,ale na vrchu jsem ještě nikdy nebyl.Je to jeden z mých budoucích cílů,ale kdoví kdy se tam dostanu

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Křížovou cestu jsem fotil poprvé a mám radost,že se to líbí.Asi budu zase rozšiřovat svůj seznam plánovaných cílů   

    OdpovědětVymazat
  13. [16]: To rozhodně udělej, Patriku!

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji