20. listopadu 2015

U Janohradu 1.11.2015

Dnes vám chci ukázat pár podzimních záběrů pořízených v okolí Janohradu


Letos jsem se celý podzim k focení nedostal - tedy až na tuto malou výjimku.
Chtěl jsem si zkusit nafotit nějakou podzimní krajinu a ta v Lednicko-valtickém areálu je úžasně fotogenická, ale kvůli zdržení způsobeném objížďkami, jsem bohužel nechytil to úplně nejlepší světlo. Přesněji jsem měl jen pár minut, během kterých poslední sluneční paprsky dopadaly na zlatavé listí. Zkusil jsem ten okamžik zachytit a na následujících záběrech uvidíte výsledek mého snažení

U Janohradu 1.11.2015






















A to je pro dnešek vše. Doufám, že se vám tento výběr líbil.
Všechny snímky z tohoto focení najdete uložené v galerii, která se nachází ZDE.

P.S: Kvůli menšímu zranění nohy mám teď nařízený klidový režim, takže se v následujících dnech pokusím projít zmeškané články na spřátelených blozích. Je toho spousta, ale snad to postupně zvládnu

27 komentářů:

  1. Myslím že se ti to podařilo využít velmi dobře. Jen asi u dvou nebo tří těch odrazovek je škoda že ten "hlavní" motiv , největší část je dole ve vodě uříznutý. Jenže ono to člověka hned nenapadne nebo si to neuvědomí. Jéžiš, já už mluvím jak ti lektoři . Oni na to mají právo, já ne... hele, nechceš se přihlásit do Fotografia klubu? Mohl bys třeba psát články o tom jak (ne)fotit památky apod. A myslím že u tebe by asi nebyl problém se i účastnit fotoprojektů. Jsou povětšinou měsíční a to bys i stihnul. U mne na blogu v záhlaví je odkaz na klub, porozhlédni se, přečti si pravidla a popřemýšlej. Ty bys byl o stoprocent lepší člen než mnozí z těch kteří jsou přijímáni.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jsou to fotky z toho uspěchaného dne, kdy se mi vůbec nedařilo   Pořád se učím a přesně jak píšeš,mám toho ještě dost na doladění Nemyslím, že bych mohl někomu radit jak fotit,ale určitě se na ten klub podívám

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Letos byl opravdu hezký podzim,ale na focení nebyl čas.Třeba se líp zadaří příští rok   

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Nejde třeba úplně o radění, spíš třeba napsat o tom co ti to přináší, proč to děláš apod. Ale nenutím tě k ničemu, jen mne napadlo že jseš o dost lepší fotograf než mnozí z těch co tam jsou a že by tvoje  fotky byly přínosem.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Ty mi lichotíš ! Kouknu tam a popřemýšlím   

    OdpovědětVymazat
  6. 1. listopad byl den jako malovaný, Patriku, je dobře, že jsi ho využil na focení vody.

    OdpovědětVymazat
  7. Patriku, v rámci možností jsi udělal nádherné fotky. Světlo rychle ubývá, protože je slunce nízko nad obzorem.

    OdpovědětVymazat
  8. No, to byl ale nádherný den. Nám od včera od večera v jednom kuse prší a to je potom pohled do přívětivějšího a krásně barevného podzimu přímo balzám. Všimla jsem si, kolik tam je na stromech jmelí, nebylo by špatné si nějakou tu "kouli" shodit a přinést si ji domů.   

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné barvy. krásné podzimní fotky. Tam jsem byla kdysi v létě, nyní je tam snad ještě krásněji.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Chystal jsem se tam na podzimní focení už dlouho, ale povedlo se mi to až teď. I když jen omezeně

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Kdyby se to stalo až po tomto víkendu, bylo by to o mnoho lepší. Chybí mi totiž už jen nějaké tři,čtyři dny práce a budu mít nástavbu nachystnou na obydlení.Teď musím počkat,až se kotník zahojí.Zlomený není,ale chodit můžu jen o berlích,tak nevím jak dlouho to bude trvat

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Na stromech vypadá jmelí líp než ve váze I když je to vlastně parazit

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Barevné listí ve spojení s vodou je v těchto končinách skoro všude.Bohužel nebyl čas na delší procházku a pořízení záběrů z jinných míst,ale zkusím to některý další rok   

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Nech to raději pořádně zahojit.

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Mám v plánu to nechat v klidu co to půjde,protože kvůli své práci musím plně pohyblivý (po lešení nelze chodit o berlích). Momentálně ležím v posteli jak vyvržená velryba a buď spím nebo postupně prohlížím zmeškané články na blogu   

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Musím se tvému přirovnání smát.   

    OdpovědětVymazat
  17. modrá je úžasná! moc se mi jinak líbí 4. a apk poslední,

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: S focením vody nemám žádné zkušenosti.Kam se hrabu na tebe

    OdpovědětVymazat
  19. Patriku, krásu okamžiku jsi zachytil opravdu excelentně. Hra světla a stínu je podivuhodná. Nemůžu to tady nenapsat, víš, bydlíme nedaleko řeky a jednou, když jsme se projížděli na lodˇce, fotila jsem břehy řeky a doma, po stažení fotek mi najednou aha efekt řekl, otoč to, bylo to úžasné, objevily se mi různé totemy, obličeje a mozaikovité motivy. Pak jsem už tomu propadla a i na dovči jsem nemohla odolat. Fotil jsi také břehy s překrásným zrcadlením, které těmto obrazům dává celkový obraz. Bez něj to nejde. Pokud máš čas, koukni.

    OdpovědětVymazat
  20. [12]: To bude fajn, Patriku, tam je krásně.

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Už jsem na to koukal a jsou to zajímavé hrátky Někdy to taky zkusím takhle otočit   

    OdpovědětVymazat
  22. [24]: Pár snímků z Janohradu jsem ukazoval v článku "V blízkosti Pálavy". Letos jsem se moc k památkám nedostal, ale zato máme hotovou hrubou stavbu a na obydlení nástavby mě zbývá jen pár dní práce.A potom spousta dokončování,ale vše se teď komplikuje kvůli úrazu, co jsem si ve čtvrtek přivodil. Uvidíme na jak dlouho budu mimo provoz,ale pořád bych chtěl bydlet jako člověk už o vánocích   

    OdpovědětVymazat
  23. [25]:Máš pravdu, tam máš Janohrad v mnoha záběrech, už jsem si článek pročetl a prohlédl.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji