9. září 2018

Začínám od začátku

Jmenuji se Patrik Frýbort a mým koníčkem je cestování po ČR a fotografování.

Vyhledávám převážně méně známé a turisticky ne úplně navštěvované objekty (i když těm známým se samozřejmě taky nevyhýbám), občas zkouším fotit krajinu, od roku 2015 se pokouším o fotografování motýlů v přírodě a často fotím prostě jen tak pro radost.

Svoje snímky a články jsem od roku 2012 zveřejňoval na doméně Blog.cz ,  jenže tam se podmínky natolik zhoršily, že jsem se rozhodl změnit prostředí. Zároveň s tímto krokem jsem se rozhodl udělat i pořádek ve fotoarchivu a k tomu jsem zvolil prostor na Zoneramě. Chtěl bych oboje skloubit a zde zveřejňovat příspěvky o tom, co uložím do albumů v novém archivu.
Nevím jistě, co z toho v novém prostředí bude, ale chci to zkusit. Zároveň doufám, že se to bude někomu i líbit.

A tak tedy začínám od začátku .......

4 komentáře:

  1. Tož vítaj chalane mezi heretikama z Blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za uvítání !!! Starší články jsem smazal, už nemělo význam je tu nechávat. Popis situace na Blogu.cz z roku 2013 se opakuje a už mě to fakt nebaví. A nic na tom nezmění ani článek, v kterém se snaží situaci popsat a zdůvodnit. Já už to budu zkoušet pouze tady

      Vymazat
  2. Ať se na novém daří, tvůj blog mi chyběl :)
    A kdybys chtěl převést nějaké/všechny články z blog.cz i s komentáři sem, dej vědět (info u mě na blogu).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za přání i za přízeň !
      O možnosti přenést celý blog sem už vím od VendyW, která mi posílala odkaz na tvůj článek. Několikrát jsem si to četl a vážně o tom uvažoval. Mám ale obavy, že u mě by to bylo složitější kvůli tomu, že moje příspěvky jsou hlavně o fotkách a těch tam mám strašně moc. Články z Blog.cz bych uvítal spíš jen zálohované (i bez fotek),než přesunuté na tuto adresu, ale stále jsem se nerozhodl. Každopádně jestli se někdy rozhodnu, tak tu vaši skvělou službu budu chtít využít a určitě se ozvu

      Vymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji