30. září 2018

Zámek ve Slavkově u Brna

V posledních dnech jsem se naplno pustil do třídění a ukládání starších fotografií do galerií na Zoneramě, až jsem zapomněl, že bych měl občas taky něco zveřejnit na blogu. Abych to napravil, tak jsem si pro vás připravil ukázku ze záběrů pořízených v různou roční i denní dobu okolo zámku ve Slavkově u Brna.
Dnes se nebudu rozepisovat o historii tohoto objektu, ale jen představím některé pořízené fotografie. A bude jich hodně, protože toto místo mám hodně rád, fotím tam poměrně často a ke každému focení mám nějakou vzpomínku, což mi brání objektivně vybrat jen pár těch nejlepších záběrů. Snad vám to nebude vadit a doufám, že se vám něco z toho bude i líbit.  A kdyby ne, tak mě to klidně napište do komentářů, každého názoru si cením

Slavkov u Brna - zámek 7.3.2011




Slavkov u Brna - zámek 12.12.2012




Slavkov u Brna - zámek 13.1.2014



Slavkov u Brna - zámek 6.4.2015 



Slavkov u Brna - zámek 14.1.2016 














Slavkov u Brna - zámek 21.1.2016





Slavkov u Brna - zámek 22.1.2016 

















Slavkov u Brna - zámek 15.10.2017





Pokud jste se dostali až sem, tak věřte, že to je opravdu vše. Víc už toho tady teď ukazovat nebudu, ale dalších asi 80 snímků si můžete (společně s těmi výše předvedenými) prohlédnout ve větším rozlišení v galerii, která se nachází ZDE

V letošním roce jsem se k zámku ještě s foťákem nevypravil, ale pokud se tak stane, a podaří se mi nafotit nějaké kloudné záběry, tak vám to tu ukáži v samostatném příspěvku. A stejné to bude i letech následujících, protože i když je to pořád ten stejný objekt, tak pokaždé mu to sluší jinak. A mě se to tam líbí !!!


P.S: třídění a přesun fotografií na Zoneramu mě zabírá veškerý volný čas, takže se omlouvám, pokud bych se zase nějakou dobu neozýval. Je to náročnější, než jsem si myslel


4 komentáře:

  1. Ty máš Slavkov, já Dobříš 😉. Opět si mi připomněl Básníky a Rudolfa Hrušínského s jeho malbami. Akorát ty máš výhodu toho, že máš při focení více místa na různé záběry. To u Dobříše není. Tam se dá fotit jen an face 😆

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slavkovský zámek mám asi jen pět kilometrů od domu, proto se tam tak často vydávám s foťákem. Moc jiných záběrů na stavbu, než mám na fotkách, se pořídit nedá, ale baví mě ty změny způsobené rozdílnou roční dobou a světelnými podmínkami

      Vymazat
  2. Patriku, to je nádheta. Byla jsem tam jen v létě a to za nevlídného a místy i deštivého počasí, proto ti děkuji za tu nádheru i v zimním a podzimním kabátku. A to zrcadlení ach.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rád, že se ti to líbí a děkuji!
      Za špatných podmínek je to docela nefotogenický objekt, ale když zasvítí sluníčko, tak to už je o něčem jiném. Je škoda, že ti počasí nepřálo, protože by jsi určitě pořídila spoustu krásných záběrů !

      Vymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji