1. ledna 2020

U Vážan nad Litavou 27.12.2019

Těsně po vánočních svátcích jsem se zúčastnil již tradičního pochodu okolo naší obce a během toho jsem pořídil pár záběrů zdejší krajiny, o které se chci s vámi podělit.....


Akci "Okolo Vážan cestička" pořádá jeden z místních spolků a jejich cílem je (jak já říkám) rozpohybovat naše těla po svátečním přejídání 😂 . Pokud to okolnosti dovolí, tak se těchto výšlapů zúčastňuji pravidelně, protože to považuji za velice dobrý nápad. 
Letos nám počasí celkem přálo, z nebe nic nepadalo, ale se zimou to nemělo taky nic společného. Teplota ani v noci neklesla pod bod mrazu a po deštích z předchozích dnů se tak nedalo jít polními cestami, které zůstaly příliš rozblácené. Zvolila se proto náhradní trasa, která vedla po zpevněných cestách, které směřují do "kopců" nad naší obcí. 
Ranní polojasná obloha mě rovněž navnadila na focení (už jsem měl absťák,dva měsíce jsem nepořídil ani snímek) a proto jsem si sebou vzal foťák s tím, že si udělám pár záběrů krajiny. Bohužel, jak už bývá taky pravidlem, se počasí rychle zkazilo a většinu cesty bylo zataženo, ale během těch několika málo minut, kdy bylo pěkné světlo, jsem něco z pohledů do krajiny přeci jen nafotil. Co z toho vzniklo, vám chci právě teď ukázat....


U Vážan nad Litavou 27.12.2019



















A to by bylo asi tak vše. 
Vím, že to není nějak světoborná krajina, ale já to tu mám rád. Doufám, že to je z mých fotografií alespoň trošku znát....


Všechny mé snímky z této procházky najdete uložené v galerii, která se nachází ZDE .


8 komentářů:

  1. Taková mile rozhoupaná krajina... já byla na předsilvestrovské procházce, protože po dlouhé době zas svítilo sluníčko a navíc jsem nemusela do práce. V poslední době když vyleze sluníčko po zamračeným dopoledni akorát musím do práce, takže na focení ale i procházení se v tom hnusnu není nálada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to podobně. Když mám volno,tak je hnus, a když mám povinnosti,tak je krásně!

      Vymazat
  2. Patriku, krásné fotky, ty hladí po duši. Také už mi focení přírody chybí, musím si nějak lépe zorganizovat volný čas a nebo aspoň začít chodit z práce pěšky domů. ;-) Přeji krásné dny a hodně pěkných záběrů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc rád, že se ti fotečky líbí !!!
      Já už si volný čas přeorganizoval, ale stejně nemám kdy chodit fotit. Nějak mi to pořád nevychází !! Na focení po práci si musím ještě počkat,protože jezdím za tmy z domu i domů. Když už mám náhodou volno,tak je zase počasí proti.Stejně jako dnes,kdy je u nás zima a mlha, ale taková nehezká,nefotogenická

      Vymazat
  3. Okolo Vážan cestička... To je nádherné. Opravdu ta krajina nemá se zimou nic společného ale fotky jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akci "Okolo Vážan cestička" si vymyslelo několik členek jednoho našeho spolku, který se snaží dělat něco pro lidi,kteří mají chuť se bavit. Tato procházka je podle mého nejdůležitější, protože nabízí možnost se nějak rozhýbat po tom vánočním šílenství a zároveň se pobavit s lidmi podobně zaměřenými. Bývá u toho sranda a většinou se moc nenachodí, ale je to fajn
      Mám radost,že se ti fotky líbí !!! :)

      Vymazat
  4. Nádherné fotky, je u vás krásně, skoro jarně. S tím počasím je to nevyzpytatelné, mám podobnou zkušenost. :o)
    Přeji pohodový den. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zastánce toho,že v naší zemi je krásně všude, jen se to chce pořádně dívat. Podle toho,co jsem viděl u vás na blogu, jste podobného smýšlení. Asi k vám kouknu častěji!
      Děkuji za návštěvu i milý komentář!

      Vymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji