8. října 2016

Ráno 1.10.2016 u Němčan

Dnes vám chci ukázat, co jsem onoho sobotního rána nafotil u Lutrštéku poblíž Němčan



Jak jsem psal minule, toho rána jsem vyrazil do práce o něco dříve, abych zkusil nafotit svítání a taky nějakou ranní krajinku. O svítání jsem se pokoušel na kopci Urban nad Slavkovem u Brna a jak to dopadlo jste mohli vidět v minulém příspěvku, ale krajina se tam kvůli oparu fotit nedala.
Měl jsem ale ještě malou chvilku a tak jsem krajinu zkusil zachytit z nedalekého kopce nad obcí Němčany - přesněji tam, kde se nachází poutní místo Lutršték (je to moje oblíbené místo, mimo jiné i proto, že se tam dá zajet autem až nahoru ke kapli Panny Marie Sedmibolestné a není tedy potřeba zdlouhavého výstupu). Opar byl samozřejmě i zde, ale jedním směrem se přeci jen nějaké pohledy na krajinu daly zvěčnit. Jak to dopadlo uvidíte na následujících záběrech.

Nejdřív už ta zmiňovaná kaple Panny Marie Sedmibolestné na Lutrštéku


A teď pár ranních podzimních pohledů do kraje

Ráno 1.10.2016 u Němčan
















Tato "brána" se mi také moc líbila






Trocha podzimních barev














A tak skončilo tohle moje ranní focení. Doufám, že se vám pořízené snímky líbily

P.S: ten den jsem si zafotil ještě jednou, a to odpoledne a v lese, ale o tom zase až někdy příště

11 komentářů:

  1. Patriku, to je krásné probuzení. Kaplička je pěkná a krásném místě. Pohledy do krajiny s ranním oparem je lákavý. Hned bych někam vyrazila. jen mě nyní to prudké ochlazení zrazuje. Taková procházka po cestě, kterou vidím na fotkách je přímo balzám n nohy. Tam se musí kráčet měkce. Krajina se už krásně barví.

    OdpovědětVymazat
  2. No to je Patriku, pastva pro oči! Na těch teplých rezavých tónech můžu oči nechat a moc si přeji, aby se nám ještě vrátilo sluníčko a užili jsme si krásný barevný podzim, který bývá tak krátký.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné světlo! Ten opar vůbec nevadí, naopak, dodává tomu tu podzimní atmosféru. Já včera svištěla fotit schválně do mlhy jak mlíko. Ale koukám, že u vás se to barví podstatně víc jak tady.....

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Chtěl jsem tento víkend zase někam po ránu vyrazit,ale počasí nestálo za nic Kdybych čekal na sluníčko,tak tam čekám do dnes. Už pět dní se u nás neukázalo

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Taky doufám,že se to počasí ještě umoudří a ukáže se nám ten krásný barevný podzim.To šedé fuj,co u nás teď panuje nemám rád

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Nejsem si úplně jistý,ale řekl bych,že u nás to zbarvení má na svědomí spíše sucho než podzim.Ale je fakt,že dnes už jsem viděl úplně opadané stromy,tak fakt nevím

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Máš pravdu, to sucho, vlastně už druhý rok dává stromům zabrat. Já z okna sice vidím stále na zahradě převládající zelenou barvu a i v lese pořád stále ještě vede, ale už začínají stromy žloutnou od vršků a někdy už jsou i krásně oranžovočervenozlaté.....

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně podzimní. Nejvíce se mi líbi ta jedenáctá :)

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Děkuji moc za komentáře i za návštěvu

    OdpovědětVymazat
  10. To je krása, tohle je to, co je na podzimu nejhezčí a předčí to i všechny mlhy, deštíky, opary, větry a jiné podzimní výmysly.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Úplně souhlasím,tohle je nejkrásnější část podzimu! Škoda jen,že už dva týdny je zataženo a mlhavo. Za chvilku stromy opadají a bude po kráse

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji