20. února 2020

Večerní Slavkov u Brna

Dnes vám chci ukázat další snímky, které vznikly díky výzvě 3x3...



Výzva 3x3 od blogerky Dáši F. spočívala v tom, aby člověk pořídil a zveřejnil tři fotografie na tři libovolná témata.
Já jsem pro nedostatek volného času zkusil něco nafotit ve večerním Slavkově u Brna, což mě napadlo i díky tomu, že na zdejším nádraží občas vyzvedávám kamarádku, která se večer vrací z práce a do naší dědinky nemá o víkendech autobusový přípoj. A právě nádraží měla být jedním z plánovaných témat, jenže se mi nepodařilo pořídit tři záběry, ale z každého nádraží jen dva...

Slavkov u Brna - autobusové nádraží 9.2.2020



Slavkov u Brna - vlakové nádraží 9.2.2020



Dalším plánovaným, ale nepoužitým tématem byl večerní zámek. I tady se mi jakžtakž povedly jen dva záběry...

Slavkov u Brna - večer u zámku 9.2.2020



Podobně to dopadlo i se zákoutími u zámku...




A nejvíc nepovedených záběrů jsem měl z náměstí. Tam se mi podařil pouze jeden záběr za večer...

Slavkov u Brna - večerní náměstí 9.2.2020

Slavkov u Brna - večerní náměstí 16.2.2020


Dva záběry mám též od synagogy...

Slavkov u Brna - synagoga 16.2.2020



A dva záběry mám i od kostela. Jeden snímek jsem použil do výzvy, ten druhý vypadá takto...

Slavkov u Brna - chrám Vzkříšení Páně 9.2.2020


A do archivu jsem si uložil ještě tyto dva snímky...




A to by bylo z únorových večerních toulek po Slavkově u Brna vše.
Spousta záběrů mě nevyšla podle představ, spousta vůbec nevyšla technicky ( můj starý kompaktní ultrazoom nemá možnost ručního nastavení a tak hledám kompromisy) , ale jeden záběr na měsíc se mi ještě pořídit podařilo...

Měsíc nad Slavkovem u Brna 9.2.2020


A to by bylo pro dnešek opravdu vše. Doufám, že se vám něco z toho líbilo.



7 komentářů:

  1. Večerní focení je fakt opruz, tam je odpad velmi velký! Ale to zůstalo je pěkné! A ostré. To je zas můj problém...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S ostrostí mě pomáhá právě ten foťák bez možnosti manuálního nastavení. Buď to zvládne sám,nebo ne.Nemůžu to nijak ovlivnit a to je asi dobře!

      Vymazat
    2. Ono jak kdy a jak kde. Taky fotím většinou na af, tedy když fotím celky a polocelky, na detaily, právě díky tomu stálému přeostřování a konečnému zaostření na něco co nechci volím manuální ostření. A třeba měsíc mi na af není schopný foťák zaostřit. Pořád hledá místo k ostření a nemůže ho najít, tudíž mi ani nejde zmáčknout spoušť. Pokud to dělá ve dne, posunu o něco dál, najdu pevnou linii na kterou zaostří tak pak to jde. Ale to v černé obloze nejde. Takže jen manuální ostření.

      Vymazat
  2. Na večerní focení je dobré použít stativ, ale když jedeš jen vyzvednout kamarádku, tak nebudeš šaškovat se stativem. Ale i tak se ti fotky velmi povedly. Fakt klobouk dolů. Ještě máš pevnou ruku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měl jsem focení plánované pro tu výzvu a tak jsem vyrazil o něco dřív i se stativem. V ruce bych to neudržel

      Vymazat
  3. Fakt krásné fotky a dost dobrý Foto-blog. Asi ještě nakouknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rád, že se ti fotky líbí a budu velice potěšen, když se ještě někdy zastavíš!

      Vymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji