10. ledna 2022

Poslední návrat

Už je tomu víc jak rok, co jsem tady zveřejnil svůj poslední příspěvek, ve kterém jsem se omlouval za to, že se na nějaký čas odmlčím. Důvodem bylo to, že s neslavným koncem původní domény se v přenesených článcích ztratily obrázky a já chtěl vše dát do pořádku. No, trochu se mi to protáhlo, ale minulý týden jsem to konečně dokončil!!! Teď už by tedy měly být ve všech článcích fotografie a aktuální odkazy na moje galerie.  

Bohužel ne všechny příspěvky se mi povedlo zachránit. Většinu z nich jsem nemohl obnovit z důvodu absence původních snímků. Zároveň s opravami na blogu jsem totiž pracoval i na třídění a ukládání fotografií do galerií na Zoneramě  (momentálně jich tam mám uložených víc jak 34500 !)  a spoustu jsem jich kvůli mizerné kvalitě vymazal. O část jsem přišel také kvůli špatné záloze - především o ty z roku 2014. 

K dnešnímu datu tedy na blogu zůstalo 413 starších příspěvků, což znamená, že jsem zhruba 100 článků musel definitivně smazat, nebo prostě zmizeli sami.  Docela mě to mrzí, protože to je přeci jen kus mé práce, ale s tím už nic nenadělám. 

Co ovšem mohu udělat je to, že opět začnu zveřejňovat nové příspěvky. A přesně to mám v plánu! Už mi to nějak schází! Podkladů i elánu mám hodně (snad mi to dlouho vydrží), takže to ještě jednou a naposledy zkusím zase rozjet. Pozvolna, podle toho, jak se mi podaří najít volný čas,  ale určitě !!!


Nejdřív bych ale chtěl navázat na informace, jež jsem uváděl v posledních "normálních" článcích, které jsem tu publikoval, a to konkrétně informací týkajících se mého zdravotního stavu. 

Teď, s odstupem času, už vím, že mnou zmiňovaný "moribundus" byl ve skutečnosti Covid, který měl ale trochu jiný průběh, než bylo tehdy obvyklé. Neměl jsem vysoké teploty ani dýchací potíže, neztratil jsem chuť ani čich. Zato se dostavila neskutečná únava a bolesti kloubů i hlavy, což ale pro tehdy velice rozšířené doktorské léčení po telefonu, nebylo důvodem k podrobnějšímu a hlavně osobnímu vyšetření. Proto jsem musel nasadit samoléčbu z toho, co jsem našel doma a nějak to překonat.  Po třech týdnech jsem byl schopný sám dojít i dál než na záchod, po čtyřech týdnech dokonce i na testy, které jsem si nakonec u doktorů vyžebral. Výsledek negativní. No co už, po takové době se nebylo co divit. Na mou snahu o další test, tentokrát na protilátky, mi bylo sděleno, že " v tuto kritickou dobu přeci nebudeme zbytečně zatěžovat systém" !  Vzdal jsem to. Únava postupně ustoupila, bolesti kloubů jsem tlumil mastmi a prášky.  Poslední den v roce 2020 jsem uskutečnil svůj poslední opravdu velký výšlap bez ortéz. Tehdy jsem našel hranice svých možností a zároveň zjistil, že bolesti kloubů hned tak neustanou. A neustaly do dnes. 

A proč o tom všem mluvím? To proto, aby jste věděli, že už nejsem tak pohyblivý co dřív, ale že jsem to nevzdal a i přes chronické obtíže stále vyrážím do přírody i na památky, a že stále rád fotím. V následujících příspěvcích se vám pokusím představit, co z toho vzniklo.

Snad to bude ještě někoho zajímat. Už teď se těším na vaše návštěvy i případné komentáře ! 

4 komentáře:

  1. Tak to není dobrá zpráva. Tedy ta o tvém zdravotním stavu! Naproti tomu ta, že zas budeš pokračovat je skvělá. Už se mi po tvých motýlech docela stýskalo. Zvlášť když já jich potkávám rok od roku méně a méně, a nafotit se mi jich podařilo ještě míň, což se evidentně váže k tomu prvnímu problému. Víš co? když ti nechtěli udělat test na protilátky, měl si to klidně hnát až na Lékařskou komoru. Telefonovat, otravovat, vyhrožovat. Dneska to jinak nejde....Obzvlášť pokud se to týká vlastního zdraví. Já na dosazování fotek do článků rezignovala, dohrála jsem je jen do několika rubrik. A na tvořící blog jsem se vykašlala úplně. Tedy na tu část, která tvoření předcházela, což byla 365 a (Ne) malé radosti. Ani v jednom nebyly fotky, které by mne mrzely...jen jsem si stáhla před vypršením svoje fotky abych viděla jak jsem se během roku měnila (nó, jsem narcis) Sice mám stále stažený program kterým se do starého blogu můžu dostat, a vidím jaké v článku byly fotky a jak uspořádané, ale nemám momentálně náladu na to je stahovat a dohrávat. Možná až se někdy dočkám operace ruky a budu se doma léčit a hlavně nudit, tak se do toho dám. Tak ať se zbavíš ni těch bolestí, asi to bude běh na dlouhou trať, ale věřím, že se to zlepší anebo úplně vymizí....držím palce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Mám radost, že se těšíš na mé nové články a budu se snažit, aby se ti líbily. A nejen o motýlech.
      Co se týče mého zdraví, tak tenkrát bylo všechno extrémně zmatečné a ani doktoři sami nevěděli co dělat. Navíc moje obvoďačka je dlouhodobě mimo a tak ji pořád někdo zastupuje, což vyústilo v to, že jeden den jsem to řešil po telefonu s jednou doktorkou a další den s jinou. Bylo to na hlavu, tak jsem to vzdal. Teď už to polevilo, jen na výšlapy do terénu si musím brát na kolena ortézy, jinak jsem plně funkční. A k doktorům nechodím.
      Obnova článků mi dala zabrat, ale zase jsem si u toho pěkně zavzpomínal a nakonec mě to vlastně nakoplo k tomu, že chci dělat i nové příspěvky. Podkladů mám pro to dost, tak snad se to bude líbit

      Vymazat
  2. Milý Patriku, ani nevíš, jakou mám radost z tvého návratu. Sice jsem chodila nakukovat na Zoneramu a stále jsem věřila, že to nevzdáváš ani tady, když jsi blog nesmazal. Vím přesně, co to dalo práce, protože já jsem takto přepracovávala blog grafický a cestovatelský jsem prostě začala psát znova. No znova, podle zálohy jsem doplňovala a upravovala znova fotky a vydávala několik článků najednou. Fakt dřina a hodiny a hodiny u počítače. Doufám, že to nejhorší máme za sebou. Je mi líto, že jsi byl tak nemocný, že se stále potýkáš s následky. Jsi ještě mladý, tak snad se podaří i ty klouby rozhýbat do bezbolestného pohybu. Já už jsem starší a tak někdy musím mazat i bez covidu a vždy mám taková období, kdy je všechno super a jindy se bez mastiček neobejdu a to hlavně i záda. Ale také to nevzdávám. I když mě letošní zima moc nebaví, doufám, že zase najdu nějaká témata k focení. Těším se, že se tu budeme zase potkávat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář. Moc mě těší, že i po takové době sleduješ moji aktivitu.
      Obnova článků se mi protáhla na delší dobu, než jsem si původně myslel, ale zase jsem si u toho hezky zavzpomínal a nakonec přišel na to, že mi to docela chybí. Podkladů pro nové příspěvky mám spoustu, takže teď to zkusím nějakým způsobem prezentovat. Doufám, že se to bude líbit a těším se i na tvoje návštěvy!

      Vymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji