18. února 2022

V krajině u Vážan nad Litavou 12.2.2022

Dnes vám chci ukázat snímky, které jsem pořídil během mého malého toulání poblíž obce Vážany nad Litavou.


Ten den se u nás ukázalo krásné předjarní počasí a tak jsem se vydal na procházku. Chtěl jsem se po dlouhé době nejen projít po venku, ale i zkusit pozorovat první letošní motýly, což v tuto dobu nebývá obvyklé, ale za zkoušku to stálo, když už se zima rozhodla, že u nás letos nepobude. A opravdu jsem jednoho viděl, ale bohužel mi nedal šanci na pořízení fotografie, takže můžu jen říct, že se jednalo o babočku paví oko, která tu letošní nezimu přežila jako dospělec.

V krajině toho k vidění moc nebylo, přeci jen chybí barvy, především zelená, ale já se dokáži radovat i z maličkostí a tak jsem si ty pohledy do kraje užíval. Samozřejmě jsem se pokusil něco z toho nafotit a tady je výsledek mého snažení....


V krajině u Vážan nad Litavou 12.2.2022





























A to by bylo asi tak vše, co mě na této procházce zaujalo a zároveň se mi podařilo alespoň trochu kloudně nafotit. Doufám, že se něco z toho líbilo i vám.

Všechny fotografie najdete uložené v galerii, která se nachází  ZDE



6 komentářů:

  1. Ono tohle předjaří, to už tak moc často není. Buď přejde zima rovnou do léta nebo podzimu. Ale takovéhle dny, se sluníčkem, voňavým vzduchem i třeba trošku studenější jsou dost ojedinělé. Člověk ví, že už je někde za dveřmi příslib jara, ale zase může postrašit i zima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás letos zima nebyla, takže předjaří máme už od ledna. Ale hezkých dnů bylo poskrovnu a těch sluníčkových opravdu jen pár, takže když se zadaří, tak mě to hned táhne ven. A foťák beru pokaždé sebou, to focení čehokoli mě pořád ještě moc baví

      Vymazat
  2. Krásné krajinky.Určitě to byla příjemná procházka.U nás je těch modrých dnů poskrovnu.Většinu dne je bílá obloha a ta moc k focení neláká.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je to podobné a proto jsem toho hezkého počasí využil na procházku. V posledních dnech se u nás sice počasí umoudřilo a občas nabízí i modrou oblohu, ale vždy to je spojené se silným větrem a to mě na nějaké výletování zrovna neláká. Už se těším na opravdové jaro!

      Vymazat
  3. Pěkná krajina. Takové procházky mne bavívaly. Zajíci jsou super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když nemůžu (a nebo nechci, což je v poslední době bohužel často) vyrazit na nějaký výlet do vzdálených končin, tak se rád procházím po okolí naší obce. Není to sice bůhví jaká turistická hitparáda, ale mám to tu rád.
      Díky za návštěvy i komentáře !

      Vymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji