9. února 2022

V krajině od Mohyly míru 5.2.2022

Tentokrát bych vám chtěl ukázat, co jsem nafotil dopoledne 5.2.2022 poblíž Mohyly míru u obce Prace.



Toho dne se u mě po hodně dlouhé době sešlo (alespoň na pár hodin) volno s relativně hezkým počasím. Vydal jsem se proto na procházku a po třech (!) měsících konečně zase něco nafotil. Mým cílem byla obec Prace (nachází se asi 15 kilometrů jihovýchodně od středu města Brna) a zajímaly mě především zdejší památky a zajímavosti, o kterých chystám časem vytvořit samostatný příspěvek. Jednou z těch zdejších památek je památník Mohyla míru, která stojí na Prackém kopci asi kilometr jižně od obce (už jsem jí věnoval na blogu pár článků, které můžete najít například ZDE a ZDE) a v době mé návštěvy jí to slušelo asi takhle... 


Prace - památník Mohyla míru 5.2.2022





Během výšlapu na výše zmiňovaný kopec se mi nabízela spousta krásných pohledů do kraje, které jsem se samozřejmě pokusil i zachytit. Bohužel pořízené snímky vůbec neodpovídají datu pořízení, ale co nadělám, když příroda se letos rozhodla, že u nás asi zima prostě nebude. Sníh se tu zatím držel jen necelé dva dny a tak můžu být rád, že se alespoň ukázala modrá obloha, což v poslední době taky nebývá často. V krajině to tedy v tu sobotu dopoledne vypadalo asi takhle... 


V krajině od Mohyly míru 5.2.2022



























A za deset minut silný vítr, který ten den panoval, přivál mraky a po zbytek dne už bylo jen zataženo.

Všechny mé fotografie najdete uložené v galerii, která se nachází ZDE .


Doufám, že se vám pořízené snímky líbily. Pro mě byl ten pohled jako balzám na nervy.


P.S: příště budu zase pokračovat ve svých vzpomínkových příspěvcích

8 komentářů:

  1. Stínoffka stromová je luxus, a to co předváděly mraky na obloze je taky krásné dívadlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příroda mě zase po dlouhé době ukázala svoji krásnou stránku. Jaká to změna oproti šedivým dnům, které tu letos převládají. Moc jsem si to užil, i když to trvalo jen asi hodinku

      Vymazat
  2. Mohyla je zajímavá stavba a parádní výhledy od ní.U nás v Libereckém kraji počasí nestojí vůbec za nic.Tak krásnou oblohu,jako máš na fotkách jsem neviděla dlouho.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková krásná obloha je letos u nás vzácností. Tedy alespoň když mám volno, protože občas se udělá krásně, ale to končí hodinu před tím, než mi skončí směna a je jedno, jestli je to ranní nebo odpolední. Zatím mám na hezké podmínky pro focení smůlu, ale věřím, že se to už brzy otočí

      Vymazat
  3. To bylo krásně! A pěkné mraky. Moc se mi líbí ten stín celého stromu.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že se fotky líbí! Díky za návštěvu.

      Vymazat
  4. To jsou rozhledy do krajiny. Paráda. Mohylu jsem párkrát s rodiči minula autem a jednou navštívila, ale už si toho moc nepamatuju. Fotkami jsi mi místo připomněl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jezdím okolo poměrně často, ale díky tomu mi to zevšednělo a zapomínám, jak je tam hezky. Tentokrát jsem měl štěstí a příroda mi tu krásu připomněla

      Vymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji