17. února 2017

Mohyla míru v noci 3.12.2016

Dnes vám chci ukázat, jak vypadá Mohyla míru, když je v noci slavnostně nasvícená


Když jsem napsal v listopadu 2016 článek Mohyla míru a kaple 25.9.2016 , psal jsem tam kromě zajímavostí a historie objektu i to, že mi chybí nafotit ještě tři věci z toho místa. Začátkem prosince jsem první z těchto nedostatků odstranil a pořídil sérii nočních snímků osvětleného památníku. Z pořízených záběrů jsem sestavil následující výběr a doufám, že se vám i na nich bude tato pozoruhodná stavba líbit

Mohyla míru v noci 3.12.2016
















Kromě celkových záběrů jsem zkusil nafotit i nějaké detaily









A to je z tohoto výběru vše.
Více nočních a vlastně všechny moje snímky Mohyly míru najdete uložené v galerii, která se nachází ZDE .

12 komentářů:

  1. Mohyla míru, když je nočně nasvícená, vypadá úplně jinak než za denního světla.

    OdpovědětVymazat
  2. Z dálky to musí být docela psycho..... vypadá to nicméně velice zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: [2]: [3]: [4]:  Mockrát děkuji a mám radost, že se pořízené snímky líbí

    OdpovědětVymazat
  4. No páni, to jsou skvostné záběry, Patriku!

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za nádherné fotky. Takhle ji nikdy neuvidím. Je krásně nasvícená.

    OdpovědětVymazat
  6. [9]: Památník bývá slavnostně osvětlený nejen o státních či církevních svátcích a významných dnech, ale taky po celý červenec a srpen. Třeba se v tu dobu někde poblíž objevíš a budeš se na to moci podívat na vlastní oči. Nikdy neříkej nikdy   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji