18. února 2017

1.1.2017 u Hrušek

Dnes vám chci představit výběr ze snímků, které jsem pořídil v prvním dni roku 2017


Podle fotek, které jsem z toho dne viděl, bylo na většině území krásné zimní slunečné počasí. U nás bylo jinak, ale stejně jsem fotil. Říkal jsem si, že jak na Nový rok tak po celý rok.
Vzhledem k mrznoucí mlze (nejvyšší denní teploty byly okolo - 7 stupňů) jsem zvolil okolí vodních ploch poblíž obce Hrušky (okr. Vyškov). Jestli to byl dobrý nápad už nechám na vašem posouzení

1.1.2017 u Hrušek





























A to je pro dnešek vše.
Doufám, že se vám moje snímky líbily

18 komentářů:

  1. Klobouk dolů, Patriku, vybral sis skvělé místo a nafotil úžasné záběry.

    OdpovědětVymazat
  2. Patriku, ta mlha fotkám ohromně sluší. Jsou fantastické. Tajemné, působivé.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. Taková zima je mi milejší, než když je sněhu po zadek. Jinovatka krásně kouzlí.

    OdpovědětVymazat
  4. Ježkovy oči, to je krása. Ani nemusí na zemi ležet půl metru sněhu, stačí namrzlá mlha a v tu ránu je venku, jak v pohádce. Jdu se ještě jednou pokochat!

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi povedené fotky. Smuteční vrba je velice fotogenický strom ať v létě či v zimě. Taky nemusím zimu s půl metrem sněhu. Tohle mi na to, abych si přála jaro naprosto stačí .....

    OdpovědětVymazat
  6. Pravda, ani nemusí být nasněženo. Stačí jinovatka, námraza a kouzelné zimní snímečky jsou na světě.

    OdpovědětVymazat
  7. Nápad to byl skvělý. Úplně mě za tebe zebou prsty. Ale vyplatilo se. Super snímky.

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: U nás sníh po zadek nebývá. My se musíme spokojit i s málem   

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Jsem rád, že se ti snímky líbí

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Kvůli té vrbě jsem se tam vydal. Něco mi říkalo,že by to mohlo vypadat dobře   

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Tak to má být, Patriku, jsi správný fotograf.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji