14. února 2017

Kaple Panny Marie Sněžné na Santonu 1.11.2016

Dnes vám chci ukázat poslední záběry této kaple, které jsem pořídil v roce 2016


Poutní kaple Panny Marie Sněžné byla postavena na kopci Santon (v katastru obce Tvarožná) v roce 1832 na základech původní dřevěné kaple z roku 1700. Tuto kapli jsem na blogu ukazoval už několikrát a asi nejvíc informací o její historii jsem vložil do článku, který najdete ZDE .
Dnes vám chci ukázat jen to, jaké nové záběry jsem zde onoho podzimního podvečera nafotil

Kaple Panny Marie Sněžné na Santonu 1.11.2016


















A to je vše.
Pokud přemýšlíte, co že to je namotané na kříži kaple, tak je to drak. Byl přeci podzim !

Všechny moje fotografie této kaple najdete uložené v galerii, která se nachází ZDE .

11 komentářů:

  1. Celou dobu si říkám, že by té kapličce slušelo okolo pár nějakých stromků, až na těch posledních dvou fotkách je vidět, že přeci jen něco kolem ní je. Ale stejně ....

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivuji, jak je ta kaplička jakoby vymydlená. Na střeše ani na fasádě není vidět ani smítko a hlavně mě zaujala ta sněhobílá fasáda neporušená ani u země. Kaplička stojí hezky na kopečku a nenabírá vlhkost do základů, což je u starých staveb běžné...

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké místečko. Tam by se rozjímalo.

    OdpovědětVymazat
  4. Kaplička je krásně opravená, taky jsem ji fotila před a po opravě.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Kaplička stojí na samém vršku kopce,který je holý,ale jinak jsou všude okolo stromy a keře. Zkusím to na jaře nafotit jinak (okolo lítá spoustu motýlků),aby jsi to viděla v celkovém pohledu   

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: V roce 2014 byla obnovena nejen ukradená věžička,ale byla provedena i celková údržba,tak možná proto vypadá tak dobře   

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Moc krásně se tam kouká na západ slunce,ale i jinak je tam pěkné posezení

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: S tou růžovou už to není tak hrozné! Mám za to, že ten nejhorší odstín už přetřeli   

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Tak to je dobře, ta růžová byla děsná.   

    OdpovědětVymazat
  10. Kaplička je pěkně opravená a září svou červenou střechou do dálky.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Věžička je nová,protože tu původní ukradli zloději v roce 2013   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji