15. února 2017

Za soumraku 1.11.2016

Dnes vám chci ukázat poslední sérii snímků z prvního listopadového dne roku 2016



Když jsem to odpoledne na Santonu viděl, jak slunce opět zapadá do smogu nad Brnem, tak by mě ani ve snu nenapadlo, že ten den budu ještě něco fotit. Jenže, při cestě domů, se obloha začala pěkně barevně měnit a mě napadlo, že bych mohl zkusit vyfotit nějaké siluetky. Jak to dopadlo uvidíte na následujících záběrech

Za soumraku u Vážan nad Litavou 1.11.2016











A to je vše. Za chvíli se to báječné světlo ztratilo a tak už jsem více z této improvizace nevytěžil.
Přesto doufám, že se vám pořízené záběry líbily

17 komentářů:

  1. To mi připomíná takové ty snímky z africké savany, kdy je na žlutém pozadí silueta nějakých akácií. No, ani do Afriky člověk nemusí. Paráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Och to je krása. Weki to vystihla.

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s Veki. Náááádhera!!   

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní siluety! Nádhera....

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné siluety se západem, vlastně jeden z mála případů kdy je smog prospěšný.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Takové podmínky jsem při focení zažil teprve podruhé. A tenkrát jsem taky fotil siluetky stromů. Není to úplně snadné,protože aby vzniklo něco podobného, tak musíš mít zajímavý objekt ve správné vzdálenosti a taky musí být to správné světlo. Mám radost, že se to tady povedlo a že se ti to líbí

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: [3]: [4]: Mám radost, že se vám to líbí   Děkuji

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Západy fotím strašně rád,ale v poslední době na to nějak nemám štěstí Hodně to dělá počasí a taky znečištění ve vzduchu.Od nás je západ slunce směrem k Brnu a tam se za poslední dva roky ovzduší hodně zkazilo, což je poznat podle toho věčného oparu a smogu. Jen párkrát za rok je k vidění západ slunce na čisté obloze a jen minimálně se dostávám k tomu, abych to nafotil

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Tady se setkalo víc okolností, které umožnily takový pohled,ale jsem rád, že se to povedlo alespoň trošku zachytit. Ve skutečnosti to totiž byla daleko větší podívaná   

    OdpovědětVymazat
  10. Hra barev na obloze je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  11. Nááádhera! Sluníčko je stejně vděčné téma k focení.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Byly parádní podmínky na focení a to se pak fotí samo   

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Nezbývá než souhlasit Děkuji

    OdpovědětVymazat
  14. Úžasné barvy, Patriku, obloha v plamenech, to je nádhera.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: To jsem moc rád, že se ti to líbí

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Většinou je dost těžké najít vhodné místo k focení západu slunce.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji