7. února 2017

Z Křenovic do Zbýšova 29.10.2016

Dnes bych chtěl zavzpomínat na jedno podzimní odpoledne



Ten den byl pro mě docela výjimečným, protože to byl můj první, opravdu nepracovní den od srpna. Navíc od rána krásně svítilo sluníčko a tak jsem se rozhodl, že zkusím nafotit jedno zákoutí, které jsem už dlouho pozoroval z vlaku při cestách do práce.
Hned po obědě jsem místo odpočinku vyrazil autobusem do nedalekých Křenovic a odtud se vydal pěšky do pár kilometrů vzdáleného Zbýšova, poblíž kterého se to "moje" podzimní zákoutí nacházelo. Ten kdo mě zná, už asi tuší, že to neproběhlo podle plánu, ale něco jsem přeci jen nafotil....


Po cestě z Křenovic do Zbýšova 29.10.2016



















A to je z této procházky vše, protože jsem se musel vydat k domovu. Slíbil jsem totiž dcerce, že půjdeme pouštět draky, na což byly opravdu ideální podmínky. Vítr fučel jak o život.


16 komentářů:

  1. Krásně probarvené keře.Tohle místo by asi mohlo vypadat krásně z nějakého vyvýšeného místa. Už začínám i chápat, že si spousty fotografů pořizují drony.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Chtěl jsem to pořádně prozkoumat,ale  počasí bylo proti.No nic, zkusím to letos znovu   

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Je to dobré v tom, že ne všude jsou rozhledny a tohle je dobrá alternativa. Ono vůbec jsou to zajímavé pohledy i v dokumentech, je to zas úplně jiný vzhled té krajiny než třeba z letadla.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak to rozhodně! Viděl jsem i  zajímavé záběry na různé památky a to je teprv pecka! Ale už jsem viděl i zákaz létání dronů poblíž některých staveb

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tak to víš, některé ty památky asi mají i nějaký příjem z toho, že mají práva na své fotky a když chceš mít fotky kup si pohledy a magnety. Ještě to jakž takž pochopím u velkých památek které jsou celosvětově známé, ale třeba to nechápu u románské rotundy tady ve městě o které se ví maximálně v tomhle regionu, možná v kraji, ale v Praze už nikdo neví že existuje nějaká rotunda sv. Kateřiny v České Třebové. Ono už ta Třebová je sama o sobě pro většinu lidí neznámá destinace. Tedy pokud tu zrovna nepadají střechy sportovních hal

    OdpovědětVymazat
  6. Jů, barvy! To je nádhera a moc příjemná změna po tak dlouhém čase, kdy stromy opadaly a nastala zima. Tvé fotky by se mi líbily i kdyby ti slunce vůbec nepřálo, podzimní příroda byla krásná a ty jsi šel moc hezkou krajinou.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Bude trvat ještě nějakou dobu, než se dostanu s příspěvky do reálného času, takže barvičky budou Jen doufám,že to stihnu dřív,než začne jaro.To už by se zimní fotky nikomu nelíbily

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlasím s Jaruškou, podzimní barvičky jsou příjemná změna (ne že by se mi zima nelíbila). Nafotil jsi prima snímečky.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Jsem rád, že se ti to líbí

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherná krajina, krásné stromy a keře, krásně se na to kouká, barvy mi dělají dobře, už se moc těším na jaro :). Moc pěkné fotografie, jako vždy :).

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Dokud byl sníh,tak mi ta zima ani tak nevadila,ale teď už je to takové to klasické nic a to nesnáším. Pořád máme zataženo,sice mrzne,ale po sněhu už zbývají jen malé ostrůvky,které nestihly roztát během víkendu Už se nemůžu dočkat jara

    OdpovědětVymazat
  12. Patriku, to jsou nádherné obrazy. Úžasné světlo. Dovedla bych si některý představit na zdi.

    OdpovědětVymazat
  13. Překrásné podzimní fotky, Patriku.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Ty se těšíš na podzim ? Teď ? Já chci jaro a dlouhé léto   

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Když já mám podzim nejraději, Patriku, ale časné jaro taky ujde.   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji