12. února 2017

Nad Klentnicí 30.10.2016

Dnes vám chci ukázat, co jsem tenkrát nafotil na Pálavě, přesněji nad obcí Klentnice


Blížilo se období Dušiček a tak jsme s rodinou využili volného dne k návštěvě vzdálených míst posledního odpočinku příbuzných. A protože jsem chtěl této cesty využít i jinak, tak jsem si namyslel, že se podíváme také na Pálavu. Času moc nebylo a proto jsem zvolil dostupnější vrchy nad Klentnicí - tedy ten se zříceninou Sirotčího hrádku a taky Stolovou horu.
Podle předpovědi mělo být polojasno, ale jako tradičně bylo vše úplně jinak. Zataženo a velice silný vítr, který mě sundával i kšiltovku z hlavy! Přes tuto nepřízeň počasí jsem zkoušel fotit, ale lepší záběry, než uvidíte níže, se mi pořídit nepodařilo

Sirotčí hrádek 30.10.2016






Od Sirotčího hrádku 30.10.2016









Na Stolové hoře nad Klentnicí 30.10.2016








A to by bylo asi tak vše. Takhle tedy dopadla moje jediná návštěva Pálavy v roce 2016

19 komentářů:

  1. Okolí Klentnice je nádherný kout jižní Moravy, Patriku.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyto pohledy znám jen z fotek a určitě to tak i zůstane, protože jsou pro nás tato místa hodně z ruky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle krajina je jedinečná a úžasně půvabná. Ale pro mne jsou top dvě fotky, osmá a patnáctá. ta první pro tu krásnou barevnost krajiny a ta patnáctá kvůli té skvělé kompozici a efektu jak kdyby byl ten Sirotčí hrádek model a přes něj si fotil tu druhou zříceninu.

    OdpovědětVymazat
  4. Za tyhle fotky ti moc moc děkuji. Byla jsem tu ještě za svobodna s budoucím manželem na setkání PPP (příznivci prima prázdnin z Prahy) O akci klubu informoval i mladý svět. Mohli se zúčastnit lidé z celé republiky. Kdo přijel, musel se ale zapojit do improvizované historické hry se šermíři, panstvem, turnaji, s katem se vší tou parádou, co na hradech žije. Mnozí měli kostýmy, zvláště vydařený byl kat. Psali o tom i v tehdejším "Mladém světě". Večer byl táborák a pak noční pochod, to už z nás zase byli trampíci, spali jsme pod širákem právě na úpatí skály (první foto) Tam se také odehrávaly turnaje a kat stínal hlavy na druhé straně pod věží..... Pak jsme šli pěšky do Mikulova na vlak a rozjeli se na všechny strany. Musím se mrknout na fotky. jestli je někde najdu. Ale ty jsou jen malinké, černobílé a už nekvalitní. Takže tento článek a takto nafocený mne opravdu chytl za srdce. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že jsem se tak dojala, že jsem psala o MS dvakrát.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Stolová hora je ten kopec naproti Sirotčímu hrádku a je jen o maličko dál od rozcestí u hřiště   Když je dobrá viditelnost, tak umožňuje nádherné výhledy do okolí. Z jednoho místa je vidět zámek v Mikulově, Dunajovické kopce,Mušovská i Novomlýnská nádrž,část té Věstonické i s kostelem na ostrově,....  Mám to tam moc rád

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Tyto kopce jsou daleko schůdnější než Děvín či Dívčí hrady a proto tam bývám častěji. Pokaždé je krajina jiná,ale krásná. Bohužel ne vždy se to dá fotit, ale i tak to tam mám moc rád

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Původně jsem tam jel fotit krásnou podzimní krajinu,ale v tomto počasí to vůbec nevyniklo. Jen na jediný okamžik zasvítilo a to je právě ta osmá fotka. Zbytek byla jen taková z nouze cnost a původně jsem to nechtěl ani zveřejňovat,ale časem se mi to nezdá zas tak hrozné   

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Tak to jsem moc rád, že ti to takhle připomíná hezkou minulost

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Já když myslím na Pálavu, tak se taky pokaždé dojmu     

    OdpovědětVymazat
  11. Jak já to tam miluju! :) A letos v létě tam jedu znovu na 14 dní :). Nádherné fotky a pro mě obrovsky milé vzpomínky - díky! :)

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Tak to ti závidím! Taky bych si tam uměl představit dovolenou

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Však to taky dovolená bude ;) a už druhý rok za sebou :). Stejné místo, stejné ubytování a stejně krásná dovolená, tedy jestli vyjde počasí ;).

    OdpovědětVymazat
  14. Ty mraky tomu dávají takovou mystickou atmosféru. Báječné. Tak mě to dojímá, že jsem se na Pálavu musela odstěhovat. To je prostě magická krajina.

    OdpovědětVymazat
  15. [6]: Taky to místo znám, Patriku, jenže nejsem zdaleka tak pohyblivá, jako ty.

    OdpovědětVymazat
  16. [13]: Tak to se máš. je to můj takový sen zajet tam na výlet....

    OdpovědětVymazat
  17. [14]: Ty jsi to vychytala asi nejlíp   

    OdpovědětVymazat
  18. [15]: Pokud bude dobrá viditelnost, tak zkuste jít rovnou na Stolovou.S vaší fotovýbavou určitě nebudete litovat   

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: To určitě půjdeme, víc bych toho ani nezvládla.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji