13. února 2017

Na Santonu 1.11.2016

Dnes vám chci ukázat další podzimní záběry



Pro jejich pořízení jsem zvolil návrší v katastru obce Tvarožná, kterému se dříve říkalo Tvaroženský kopec nebo též Padělek. Pojmenování Santon vzniklo až v souvislosti s bitvou u Slavkova, kdy francouzským vojákům údajně připomínal stejnojmenný kopec, na který narazili při Napoleonově tažení do Egypta v roce 1798. V roce 1832 byla na Santonu vybudována kaple Panny Marie Sněžné, která se stala známou dominantou tohoto kopce, ale té se dnes věnovat nechci. Dnes se chci zaměřit jen na to, jaké podzimní pohledy zde byly k vidění

Na Santonu 1.11.2016





















A to je asi tak vše, co se mi zde podařilo z čistě podzimních záběrů pořídit.
Příště vám ukáži jak to slušelo samotné kapli Panny Marie Sněžné

16 komentářů:

  1. Snímečky jsou plné barev, dýchá z nich teplo. Měli jsme krásný barevný podzim.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné výhledy. Byť jsou kolem kopečky, tak je to takové pohledné. Já nevím že zrovna tady u nás je to takové zvláštní na focení. Hodně to dělá ta zatracená dráha, není pohled do kraje aby tam nestrašila.....

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné podzimky. Krajina, kam až oko dohlédne úhledná a barevná. Líbí se mi i jak právě orané pole září svou čerstvě otočenou hlínou.

    OdpovědětVymazat
  4. Barvy podzimu jsou vždy hezké na focení. Budou i porovnávací zimní fotky?

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné podzimní záběry, Patriku, tyhle pohledy jsou mi hodně povědomé.   

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Tento podzim se opravdu vydařil A vyjímečně jsem se dostal i k focení   

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: U nás těch fotogenických zákoutí taky moc není,ale mám výhodu, že jezdím občas do práce autem a tak se můžu stavovat na vícero místech   

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Mám radost, že se ti fotky líbí

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Říkám pořád,že u nás je nádherně   

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Bohužel nebudou. V zimě jsem se tam nedostal,ale od jara tam budu určitě několikrát,takže asi další pohledy budou   

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Teď je to tu absolutně nefotogenické. Sníh skoro žádný,pořád zataženo nebo smog   Už aby bylo jaro,to bude v krajině určitě veselejší

    OdpovědětVymazat
  12. Compression  est comment dur  votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur  determination  pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent  perseverent b gerer offre sang loin de votre coeur. Chaque temps  votre  manque de sensibilite bat, il pompe le sang par  vos arteres a la  prendre facilement  de votre corps.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji