28. února 2017

Hodějice - kostel sv. Bartoloměje 15.1.2017

Dnes vám chci ukázat, co jsem zde nafotil v půlce letošního ledna


Obec Hodějice se nachází necelých pět kilometrů východně od Slavkova u Brna.
Dominantou této obce je kostel sv. Bartoloměje, který bývá často označován pouze jako kaple. Jeho počátky sahají do let 1882-84, kdy jej poblíž hřbitova postavil stavitel Čačka z Lulče. Později byl několikrát přestavován a opravován, ale podrobnějších informací jsem na netu zatím příliš nenašel, takže tentokrát se historií tohoto objektu nebudu zabývat. Zatím vám ukáži jen záběry, které jsem zde pořídil v letošním lednu

Hodějice - kostel sv. Bartoloměje 15.1.2017


















A to je z lednové návštěvy vše. Doufám, že se vám pořízené snímky líbily.
Kostel je úžasně fotogenický a tak jsem zde nebyl poprvé a doufám, že ne naposledy.
Všechny fotografie najdete uložené v galerii, která se nachází ZDE .

15 komentářů:

  1. Patriku, krásné snímky kostela jsi pořídil. Prohlídla jsem si i články, které mi unikly. Krásné místa, s krásnými památkami a nádhernou sněhovou pokrývkou. Letošní zima se konečně po letech vydařila - bílé snímky jsou moc pěkné. Až mě trošičku mrzí, že už je ta sněhobílá nádhera pryč.     

    OdpovědětVymazat
  2. opět jeden velmi slušivý kostel. Ta modrá barva na fasádě není asi tak úplně obvyklá, právě proto se mi kostel moc líbí. Nafotil jsi ho krásně v tom sněhu.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný modrobílý kostel. Tady nikde v okolí si neuvědomuji že by nějaký měl takovou barevnou kombinaci.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jestli se sněhem pěkně ladil kostelík v předešlém článku, tak tento to ladění přivedl k dokonalosti. Modrá s bílou ladí se sněhem a oblohou a černá střecha s holými stromy. Prostě dokonalost sama!

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé místo. Takové nenápadné a při tom krásné. V létě by asi ta modrá fasáda bila do očí, ale s tím sněhem je to kouzelné. Zkoušel jste se dostat dovnitř? Zajímal by mě interiér. S tím mám já vždycky problém, vlézt až dovnitř... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle je taky moc pěkný kostel, Patriku, a opět skvěle nafocený z různých úhlů a vzdáleností.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Tu lednovou zimu jsem si užil a taky jsem se dostal poměrně často k focení,což u mě v poslední době nebývá obvyklé. Jsem rád, že se ti fotky líbí

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Určitě ho tu ještě uvidíš,ale asi až  mu budu věnovat klasický představovací článek.Tohle ber jen jako ukázku mých pokusů o "umělecké" foto   

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: Já už jsem modrý kostel někde určitě viděl,ale zaboha si nemůžu vzpomenout kde Nějak se v těch památkách začínám ztrácet   

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Jejda! Děkuji moc za pochvalu !

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Přesto, že to je od nás kousek, tak uvnitř jsem ještě nebyl. Ale mám v plánu to napravit a pak udělám další článek i s popisem historie   

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: Tenhle kostel už jsem tu jednou ukazoval,ale to už je dlouho. Mám dojem, že jsem ho dával i k VendyW do Sakrálek   

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Určitě, Patriku, taky si na něj matně vzpomínám.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Hanko, my už jsme nafotili tolik kostelů, že na nějaké to opomenutí snad máme nárok   

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Já nárok rozhodně mám, Patriku, ve svém věku.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji