19. února 2017

3.1.2017 Ráno u Slavkova

Dnes vám chci ukázat pár záběrů z tohoto krásného rána


Snímky jsem pořídil u rybníka ve Slavkově u Brna, při cestě do práce.
Využil jsem k tomu chvilku, kdy jsem čekal, až přijede kolega autobusem. Bohužel přijel na čas a tak jsem za ty čtyři minuty stihl pořídit pouze následující záběry

3.1.2017 Ráno u Slavkova




















A to je z tohoto rána vše. Na jiné záběry už nebyl čas, práce volala

17 komentářů:

  1. No, Patriku, to je tedy pohádka!   

    OdpovědětVymazat
  2. No nafotil si toho dost za čtyři minuty . Brrr, doufám že už takové ráno v nejbližší době už nebude...

    OdpovědětVymazat
  3. Opět krása nesmírná. Jinovatka zrušila čerň i hněď holých stromů a oblékla do nadýchaného krajkový a k tomu se přidala obloha se svými něžnými barvičkami svítání. Mít mě VendyW na dosah, tak mě jistě uškrtí, ale já bych si takové ráno ještě dala říct.   

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Doprčic ....do krajkoví....     

    OdpovědětVymazat
  5. tyhle jinovatkové scenérie a k tomu probouzející se obloha jsou parádní

    OdpovědětVymazat
  6. Já naprosto souhlsím s Jaruškou. Takové ráno bych si také 'nechala líbit'. NÁÁÁDHERA!!   

    OdpovědětVymazat
  7. Kdysi jsem reagoval na fotografie z Brna-Přízřenic a přihlásil jsem se k odběru novinek. Neodesílám komentáře, ale vždy se rád podívám na nový soubor fotografií. Musím konstatovat, že na konci loňského roku mi zatrnulo, že už žádné fotky nebudou. Svědčí to o jediném. Stal jsem se závislákem. Dovoluji si Vám poblahopřát k Vašemu koníčku a nadále se budu těšit na Vaše fotky, k jejichž celkovému hodnocení pouze jediné slovo : ÚŽASNÉ!!!!!. Ps: Pokud se budete motat kolem Přízřenic, dejte vědě a já Vám ukáži i vnitřek kostela. Možná se budete divit. Přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Když jsem viděl tu krásu,tak jsem to prostě musel nafotit! Vyběhl jsem z auta jenom ve svetru a fotil do té doby,než na mě kolega volal,že už musíme jet   

    OdpovědětVymazat
  9. [2]: Vzhledem k tomu,že je ještě pořád únor,tak bych si takové ráno klidně zopakoval. Bylo to rozhodně hezčí, než to, co tu v posledních týdnech máme

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: I já bych se klidně ještě jednou do takového rána probudil. Byla to nádhera   

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Leden i u nás přinášel krásnou podívanou   

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: To byla ještě taková zima, kterou bych mohl snést i já. Bohužel už je to pryč

    OdpovědětVymazat
  13. [7]: Děkuji moc za krásný komentář

    OdpovědětVymazat
  14. Luxusní podívaná. Co víc dodat.

    OdpovědětVymazat
  15. [7]: Velmi vstřícná nabídka. Já sbírám varhany vlastnoručně nafocené a zavřené kostely a kaple mne vždy mrzí. když se však setkám s takto vstřícným člověkem, mám upřímnou radost. když je kostel otevřený a vejdu, musím se dost osmělovat, zda budu fotit, když  v lavici sedí některý věřící. nechci rušit. Nikdy ale neodejdu alespoň bez fotografie varhan. Už se mi párkrát stalo, že jsem byla oslovena a dostalo se mi zevrubného výkladu o kostele a bylo mi dovoleno vystoupat i k samotnému nástroji. Ale setkala jsem se i s opačným přístupem dokonce v akci "Otevřené brány", kdy je přítomen i průvodce. to jsem zažila v Holešově. Prý se fotit nesmí, ale velmi prosebně jsem požádala alespoň=n o snímek varhan. Průvodkyně byla velmi vstřícná a tohle mi dovolila a dokonce mne vzala nahoru a zahrála na ně i s odkrytou deskou a povídala o jejich historii a období válečném. V druhém holešovském kostele byli nekompromisní a paní průvodkyně nevrlá. :)

    OdpovědětVymazat
  16. [8]: Ukazovala jsem fotky Jarkovi, byl nadšený a strašně ho mrzí, že my jsem na takové počasí neměli štěstí.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji