25. února 2017

8.1.2017 ve Vyškově

Dnes vám chci ukázat pár lednových záběrů z Vyškova


I v neděli 8.ledna jsem vezl kamarádku na převaz do nemocnice ve Vyškově. Na rozdíl od soboty už byly teploty přijatelnější (přesněji bylo - 15 stupňů) a já se proto rozhodl, že se půjdu trošku projít po městě. Šel jsem pouze na (pro mě) známá místa, ale přeci jen jsem něco nafotil. Ono těch opravdu zimních záběrů v archivu moc nemám. A co jsem si z pořízených snímků uložil uvidíte právě teď

Vyškov - zámek 8.1.2017





Vyškov - radnice 8.1.2017



Vyškov - kostel Nanebevzetí Panny Marie 8.1.2017



Vyškov - hřbitovní kostel Panny Marie 8.1.2017








Vyškov - náměstí 8.1.2017









A to je z této návštěvy Vyškova vše, víc jsem si toho neuložil.
Snad se něco z toho líbilo i vám

7 komentářů:

  1. Pěkné fotky. Doufám, že už je zima na ústupu a dočkáme se jarních fotek.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: U mě to bude trvat asi delší dobu. Doufám,že tak za dva týdny bych se mohl dostat s příspěvky do reálného času   

    OdpovědětVymazat
  3. S čerstvě napadlým sněhem to sluší i tomu městu. Znám náměstí jen v létě.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: U nás není sníh tak obvyklý, tak jsem si to užíval a fotil   

    OdpovědětVymazat
  5. Ve Vyškově to vůbec neznám, Patriku, je tam hezky, aspoň podle toho, co vidím na tvých fotkách.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Vyškov není zrovna oblíbené turistické město.Největším lákadlem je asi Dinopark a Zoo   

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Tím líp, aspoň tam není tlačenice, Patriku.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji