21. února 2017

3.1.2017 U Němčan

Dnes vám ukáži, co jsem nafotil na mém oblíbeném místě, které se nachází nedaleko Němčan poblíž Slavkova u Brna


Tím místem je kopec u Lutrštéku, tedy ten, kde stojí poutní kaple Panny Marie Sedmibolestné.
Toto místo jsem tu ukazoval už několikrát, ale mě se to tam líbí a rád tam fotím. Samotnou kapli mám také nafocenou hodněkrát, ale stejně neodolám a vždy nějaké záběry znovu pořídím. Tentokrát jsem si uložil tyto snímky:

Němčany (okr. Vyškov) - poutní kaple Panny Marie Sedmibolestné na Lutrštéku 3.1.2017









Celý den bylo poměrně hezké počasí, ale než jsem se dostal k focení, tak se zatáhlo. Tradičně.
Přesto jsem zkusil nějakou krajinku zachytit, ale víc než pár následujících snímků se mi z toho vytěžit nepodařilo

V krajině u Němčan 3.1.2017








A po tomto záběru začalo sněžit, což znamenalo konec mému snažení.

12 komentářů:

  1. Ač zimní,studené a tedy pro mne krajně nepříjemné počasí, tak ale musím říct že jsou hezky nafocené a dobře se na ně kouká.

    OdpovědětVymazat
  2. Kaple v tom sněhovém okrajkování krásně září. A krajina s námrazou je nádherná. I ty pruhy v polích vyniknou.

    OdpovědětVymazat
  3. Nevadí, že už jsi kostelík fotil. Pokaždé jsou okolní příroda a světelné podmínky trochu jiné a snímky jsou tudíž také úplně jiné. Ty dnešní zimní se mi líbí moc.   

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Ještě chvilku u mě budeš muset ty zimní záběry přetrpět Ale mám radost, že se ti líbí

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Námraza se mi fotila líp než sníh   

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Jsem rád, že se ti fotečky líbí

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Co nadělám    . Ale radši už bych spíš ty motýly. I když mne vytáčíš zase druhy které nemám moc možnost tady u nás vidět...

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tobě se taky jeden nezavděčí     Na motýlky budeš muset počkat ještě tak dva,tři týdny. Zatím létají jen nějaké můry,ale kvůli nim do toho bahna nepůjdu   

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Samozřejmě že se mi nezavděčíš!   

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné záběry, Patriku, ale zasněžená krajina už je minulostí.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Však už jsem ti psal,že jste si pro návštěvu Toskánska vybraly ten nejhezčí den v únoru a že to bláto za to stálo: Krásné záběry z toho vzešly   

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Jednou jsme zase měli štěstí, Patriku.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji