21. února 2017

Drnovice u Vyškova - Kostel sv. Vavřince a Křížová cesta 7.1.2017

Dnes vám chci ukázat část toho, co jsem nafotil nejmrazivějšího rána této zimy


Byla sobota 7.1.2017 a já slíbil kamarádce, že ji odvezu na převaz do nemocnice ve Vyškově. Vyrazili jsme hned ráno a v tu dobu u nás ukazoval teploměr nezvyklých - 21 stupňů. Cesta proběhla kupodivu dobře a já se rozhodl, že než bych čekal v nemocnici, tak se raději zajedu někam podívat. Ke krátkému výletu jsem si vybral nedalekou obec Drnovice. Když jsem vystupoval z auta, tak teploměr ukazoval už - 23 stupňů, ale to mě neodradilo.
První, co jsem zde fotil byl kostel sv. Vavřince. Tomu už jsem jeden článek věnoval a tak zájemce o bližší informace odkáži na příspěvek z roku 2013, který najdete ZDE. Tentokrát jsem pořídil pár záběrů přesně v době, kdy vycházelo slunce

Drnovice u Vyškova - Kostel sv. Vavřince 7.1.2017





Za dobu, co jsem zde byl naposledy, byla v okolí kostela postavena nová Křížová cesta.
Abych byl přesnější, tak čtrnáct zastavení lemuje od roku 2014 bývalý hřbitov, který se nacházel okolo kostela. Bohužel se mě v té zimě nepovedlo pořídit žádný celkový záběr, ale kupodivu vyšly všechny detailnější záběry a ty vám chci teď ukázat
Křížová cesta u kostela sv. Vavřince v Drnovicích u Vyškova 7.1.2017































Od Křížové cesty jsem se vydal ještě na rozhlednu Chocholík, která stojí na stejnojmenném kopci, vzdáleném od Drnovic necelé 2 km. Co jsem během té cesty nafotil ukáži v příštím příspěvku, ale pro představu dávám jeden pohled už dnes

Rozhledna Chocholík 7.1.2017


Zima byla třeskutá a tak jsem se na rozhledně moc nezdržoval. Když jsem se za hodinu vrátil do Drnovic, tak jsem nafotil ještě další pohledy na kostel

Drnovice u Vyškova 7.1.2017 - Kostel sv. Vavřince







Ale to už mě volala kamarádka, že má všechno za sebou a tak jsem rychle vyrazil za ní. Popravdě, zimy jsem si pro tento den užil až až

10 komentářů:

  1. Tfuj tajbl. V takovém mraze lepší nevylézat, natož ještě lézt na rozhlednu! Já byla fotit osmého, a to tady naštěstí takové mrazy nebyly....

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Už jsem se lekla, že sis odplivla nad kostelem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento kostel moc dobře znám. Mám v Drnovicích už jen tetu, měli bychom se tam jet na pouť sv. Vavřince podívat. Znám i hřbitov, leží tam tatínkova rodina, ale křížovou cestu jsem ještě neviděla. Proto ti děkuji za nový pohled.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Když už jsem byl v tom mrazu venku kvůli nemocnici, tak proč to nevyužít i k focení. Kór když bylo tak pěkně   

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Matně si vybavuji, že jsi mi o tom psala. I o panu faráři, který se mimochodem o tu křížovou cestu taky hodně zasloužil   

    OdpovědětVymazat
  6. Patriku, krásný kostel a moc pěkné světlo na focení.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: To světlo trvalo jen chvilku a bohužel jsem nebyl na správném místě na focení. Víc než těch pár záběrů se mi nafotit nepodařilo

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, tak to jsi fotil za pořádného mrazu, Patriku!

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Když jsem fotil tu Křížovou cestu, tak mě mrzly prsty,ale jinak to bylo v pohodě.Byl jsem na tu zimu náležitě připravený. Jen tu slivovičku jsem si nemohl dát   

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Dovedu si to živě představit.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji