25. listopadu 2016

Západ slunce nad Slavkovem 22.10.2016

Dnes vám chci ukázat poslední sérii snímků z 22.10.2016


Ten podvečer byla obloha opravdu zajímavá a tak jsem z nízko položeného zámeckého parku narychlo odjel do vyšších míst - nad golfové hřiště u Slavkova u Brna. Napadlo mě totiž, že bych odtud mohl chytit západ slunce.
A to se mi opravdu povedlo, i když úplně na poslední chvíli. Pořídil jsem sérii snímků, z nichž jsem nakonec vybral jen 12 záběrů, na kterých je vidět, jak se obloha krásně proměňovala. Doufám, že se vám tento výběr bude líbit

Západ slunce nad Slavkovem 22.10.2016













A to je vše.
Časový rozdíl mezi prvním a posledním snímkem je pouhých 7 minut, v té následující minutě se barvy ztratily a bylo po parádě.

Ten den už jsem nic kloudného nenafotil (zkoušel jsem ještě noční Slavkov, jenže bez stativu to bylo o ničem), ale z jiných podzimních dnů mám v archivu ještě pár krajinek a jiných monotématických sérií, kterým se budu věnovat v následujících příspěvcích. Památky teď na nějakou dobu nebudu zpracovávat, tak doufám, že vás těmito příspěvky nebudu nudit

16 komentářů:

  1. Pěkné, takové západy mám ráda

    OdpovědětVymazat
  2. Jeden by nevěřil, že jsi vlastně všechny snímky z posledních tří článků pořizoval v takové kalupu. Jsou nádherné jeden vedle druhého! A vyfotit ukládající se sluníčko do hajan byl dobrý nápad a skvělá tečka za celým podvečerem.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné nebeské divadlo. Krásně jsi vše nafotil.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Už hodně dlouho jsem neviděl pěkný západ, dokonce ani sluníčko. Když v lednu svítilo, tak jsem dělal ve sklepech a teď když už jsem na povrchu, tak zase nesvítí Jak já se těším na jaro....

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Byla to krásná podívaná

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Bylo to takové focení na fofr,ale už jsem měl tenkrát "absťák"   Naštěstí se zadařilo

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Další krása mocné čarodějky - přírody   

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: U nás sluníčko nesvítilo asi dvanáct dnů, až dnes odpoledne na chvilku vykouklo.

    OdpovědětVymazat
  9. [14]: Viděl jsem tvoje krásné zimní snímky plné slunce,sněhu a modré oblohy. U nás se takové podmínky nesešly. Když bylo hezky, tak nebyl sníh a když napadlo, tak se zase neukázalo sluníčko

    OdpovědětVymazat
  10. [15]: Snímky bez sluníčka nejsou nic moc, byla mlha, tak jdou všechny domodra.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji