6. listopadu 2016

17.7.2016 u Vážan nad Litavou

Dnes vám chci ukázat pár obyčejných fotek z jednoho obyčejného dne


Původně jsem následující snímky ani nechtěl zveřejňovat, protože se mi v době svého vzniku vůbec nelíbily. Tenkrát jsem si říkal, že mě počasí zase nepřálo, že bylo "hnusně" a že to celkově vlastně vůbec nevyšlo.
Dnes odpoledne při cestě z práce jsem si opět říkal, že je "hnusně" a tak jsem si na ty letní fotky vzpomněl. A světe div se ! Najednou už se mi tak špatné nezdají ...

17.7.2016 u Vážan nad Litavou











A to je vše.
Víc jsem si toho neuložil, což se mi dneska nezdá jako nejlepší nápad. "HNUSNĚ" je totiž značně relativní...

9 komentářů:

  1. Máš pravdu, to tvé hnusno bych brala všemi deseti....

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, červencové hnusno se začátkem listopadu, jak mávnutím proutku, změní v krásno.

    OdpovědětVymazat
  3. Kouzelná krajina a i bez sluníčka s mračny těžkými jí to moc sluší. Tobě se podařilo tu atmosféru zachytit.

    OdpovědětVymazat
  4. Jak můžeš napsat, že ti fotky připadaly špatné, Patriku?!

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Tu naši krajinku tu ještě určitě několikrát ukáži. Zatím mám něco podzimních záběrů,ale ještě jsem se nedostal k jejich zpracování   

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Však jsem psal, že to bylo v době svého vzniku. Tenkrát jsem měl představu úplně jiných záběrů   

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Ach jo, ty nešťastné dráty!

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji