25. listopadu 2016

Slavkovská zámecká zahrada 22.10.2016

Dnes vám chci ukázat druhou sérii snímků z onoho podvečera



A opět to bude z areálu zámku ve Slavkově u Brna.
Jak jsem psal v minulém příspěvku, tak na místo jsem dorazil se zpožděním a bohužel jsem tak propásl to nejlepší světlo. Přesto jsem zkusil zachytit tu podzimní atmosféru v zámeckém parku a na rozdíl od zámku samotného, jsem tady na to měl i více času - rovných 13 minut. Jestli to byla dobře využitá doba, to už nechám na vašem posouzení......

Slavkovská zámecká zahrada 22.10.2016

















A to by bylo asi tak vše, co jsem tento podvečer v areálu zámku ve Slavkově u Brna nafotil. Bohužel nejlepší světlo jsem propásl (když jsem přišel, tak ostatní fotografové už začínali balit svoje fotonádobíčko) a tak jsem neměl šanci pořídit lepší snímky. Přesto doufám, že se vám alespoň nějaký záběr líbil

11 komentářů:

  1. Zámek i zahradu jsem navštívil a také foil několikrát. Ale podzimní snímky jsou opravdu "čarovné".

    OdpovědětVymazat
  2. Já nevím jaké bylo světlo před tím, ale tohle dokonale sedlo těm zlatým stromům. A zase super odrazovky. Já jsem snad ještě takhle absolutně klidnou hladinu na focení nedohnala.

    OdpovědětVymazat
  3. Náááádhera. Ta teplá oranžová barva je úžasná a čím blíž jsi těm podzimním stromům tím je to krásnější a já od tvých snímků nemůžu ani odtrhnout oči. Pátá fotka odspodu a taky ta poslední, to je naprostá špica!

    OdpovědětVymazat
  4. Vybral sis na focení skvělý den, Patriku,

    OdpovědětVymazat
  5. V podzimním hávu a nízkém sluníčku je opravdu úchvatná. Vlastně hezčí než v létě.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Zámek i zahrada ve Slavkově jsou moc pěkné na koukání,ale na focení tam moc netradičních pohledů není. Jedinné, čím se dá snímky oživit, je počasí. To dělá tu správnou jedinečnost   

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Před tím bylo všechno jasnější a byl  víc osvětlený park. Ale i takhle jsem, teď s odstupem času, spokojený   

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Dlouhá léta mám na podzim nejvíc práce a tak mám na focení minimum času a tím pádem také nejméně zkušeností Loni jsem to zkoušel napravit a párkrát to i vyšlo   

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Právě kvůli tomu úžasnému světlu jsem vyrazil fotit. Přišlo mi škoda se nepokusit to zachytit   

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Tato zahrada má svoje kouzlo v každém období. Jen se musí trošku sejít podmínky   

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Chytil jsi příležitost za pačesy, Patriku, tak to má být.   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji