8. listopadu 2016

Nad Ostružnou 11.8.2016

Dnes vám chci ukázat několik dalších vzpomínkových záběrů z léta


Obec Ostružná je vzdálená asi 11 km od města Jeseník. Sousedí na západě s městem Staré Město a obcí Branná, na jihu s obcí Jindřichov a na severovýchodě s obcemi Bělá pod Pradědem a Lipová-lázně.
V obci Ostružná jsme také měli ubytování při naší letošní dovolené. Jak už jsem se tu kdysi zmiňoval, dovolená pro mě nedopadla podle očekávání. Hned druhý den (spíše noc) jsem se musel kvůli problémům v práci vrátit domů a do Jeseníků jsem se dostal znovu až za další tři dny, během nichž se rapidně změnilo počasí. Místo parného léta byl najednou nevlídný a deštivý podzim.
Jeden den se ale na chvíli ukázalo sluníčko (samozřejmě až po tom, co jsme se vrátili z výletu) a tak jsem se šel ještě projít po okolních kopcích. Zajímalo mě, co je odtamtud vidět a samozřejmě jsem během té procházky zkoušel taky fotit. Pár záběrů se mi nakonec zalíbilo natolik, že jsem si je uložil a právě ty vám chci teď ukázat. Třeba se budou některé z nich líbit i vám

Nad Ostružnou 11.8.2016












Jak vidíte na posledním snímku, tak v okamžiku, kdy jsem se dostal na nejvyšší místo s nejlepším výhledem, tak se zatáhlo a bylo po focení. A takhle to bylo i po celý zbytek dovolené.

14 komentářů:

  1. To je smůla,ze jsi musel zpět do práce.Pocasi si s tebou také zahravalo, ale i tak jsi pořídil pěkné fotky.Tyhle záběry na vesničky z kopců mám ráda. My jsme letos vyloženě chodili ze slunicka do deště.

    OdpovědětVymazat
  2. Dusání koňských kopyt by pro mne rozhodně byl stokrát lepší budíček než auta a štěkot psů pod oknem.... Pěkná panoramata. S tím zatahováním to je už takovej hit. S tím se člověk holt musí smířit. Tak se mi to dost často stává....

    OdpovědětVymazat
  3. Všimněte si, jak krásná panoramata tam jsou. Dokonce nádherná panoramata.....

    OdpovědětVymazat
  4. Při pohledu na ta mračna se ani nechce věřit, že jsi všechny předcházející snímky pořídil za slunečního svitu.    Měl jsi smůlu, ale fotek jsi stihl ten den dost. Horší bylo, jestli se opravdu zatáhlo na celý zbytek dovolené...

    OdpovědětVymazat
  5. Nemáš to vůbec jednoduché, Patriku.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Letos mě nevychází skoro nic,ale pořád se s tím zkouším rvát ! Však jednou se to musí zlomit a to nemluvím jen o focení   

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Poprvé mě budil koňský dupot, když jsem spal přímo vedle výběhu ve westernovém městečku v Boskovicích. A už tenkrát to byla paráda Teď to bylo taky super.Otevřeš okno a kolem běží kůň! Krásný začátek dne

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Bohužel jsem se k jejich focení moc nedostal,ale třeba se zadaří někdy příště   

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Já to beru tak, že kdyby se to počasí nezkazilo, tak bych nenafotil tolik jeskyní Já si počasím nenechám jen tak zkazit náladu

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: To že jsem byl doma sám jsem využil k tomu, že jsem po nocích (místo sezení u blogu) vymaloval místnosti, kde by to za plného provozu šlo jen těžko. Holky o ničem nevěděli a měla jsi vidět to překvápko po návratu !   

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Takové překvapení bych si taky dala líbit, Patriku.

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda, že ti dovolenou pokazila práce, ale fotečky jsi stejně stihnul parádní :). Je to pěkné letní vzpomínání a i já budu na mém blogu vzpomínat na léto celou zimu :). Mám ještě spoustu letních fotek (hlavně zvířátkových) připravených k publikaci :). Což je dobře, protože v zimě se ze mě stává líný fotograf, držící se nejraději v teple ;).

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Taky mám spoustu letních a podzimních fotek,které ještě čekají na zpracování.Teď na to není čas,ale oni přijdou v zimě vhod   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji