21. února 2013

STŘÍLKY 2013 - kostel Nanebevzetí Panny Marie

Při pondělní návštěvě Střílek jsem pořídil i pár záběrů kostela Nanebevzetí Panny Marie


Z historie tohoto kostela se mi podařilo zjistit jen to, že jej nechal postavit Bernard Jan z Petřvaldu a že byl vysvěcen v roce 1770.

Ve Střílkách jsem byl už šestkrát, ale kostel jsem fotil poprvé












Příště se podíváme na místní zámek, kde se mě poprvé podařilo dostat i na nádvoří

P.S: všechny moje fotografie tohoto objektu najdete uložené v galerii, která se nachází ZDE .

11 komentářů:

  1. Kostel je moc krásný. Když jsou nyní stromy holé, je líp vidět.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Kvůli těm stromům jsem kostel dřív nefotil,přes listí z něj moc vidět nebylo Na zámek se moc netěš,není to žádná Hluboká

    OdpovědětVymazat
  3. Hlubokou zrovna nečekám, ale nějaký barokní útulný zámeček ano.

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda,že je to tak daleko,vyrazila bych tam na kešky

    OdpovědětVymazat
  5. Všimla jsem si jedné věci která je dost typická u moravských kostelů, a to ty schody které vedou ke vchodu. Všimla jsm si toho i v televizi u různých filmů. Tady v Čechách se to tak nevyskytuje. Mě osobně se to moc líbí....

    OdpovědětVymazat
  6. pěkné baroko, jakýpak je asi uvnitř?

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Toho jsem si nikdy nevšimnul, máš dobrý postřeh

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Tak vidíš, Patriku, zima má svoje výhody, už jenom to, že stromy jsou holé a odkryjí tak různá zákoutí i celé stavby.   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji